زمان انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ -

فاصله زردها در جدول کم و زیاد می‌شود؟!

4 تیم زردپوش لیگ ایران دو به دو و با فاصله یکسان در جدول قرار گرفته اند؛ پارس و صنعت در رده های سوم و ششم هستند و سپاهان و نفت تهران هم در رده دوازده و پانزدهم.

سرای نور؛

دو تیم پرافتخارتر یعنی سپاهان و نفت تهران پایین تر از پارس جنوبی و صنعت نفت آبادانی هستند که افتخار چندانی در لیگ برتر نداشته اند و پیش از آغاز لیگ تصور می شد حداقل پایین تر سپاهان باشند؛ اما عملکرد بسیار خوب شاگردان تارتار و کسب نتایج امیدوارکننده توسط آبادانی ها سبب شد تا آن ها به ترتیب ۹ و ۶ رده بالاتر از تیم زلاتکو کرانچار قرار بگیرند. نفت تهران نیز پایین تر از تمام تیم های زردپوش در رده پانزدهم حضور دارد و برای فرار از منطقه سقوط تلاش می کند.

 

حال در هفته پیش رو، پارس جنوبی و سپاهان، دوئل جذاب زردها را برگزار خواهند کرد. دیداری که برای هر دو تیم بسیار مهم است، پارسی ها برای بازگشت به روند خوبشان امیدوار به کسب ۳ امتیاز هستند و سپاهانی ها هم برای کسب دومین برد پیاپی و صعود به رده های بالایی، ملزم به پیروزی اند.

 

دو تیم دیگر در هفته هجدهم میهمان خواهند بود. صنعت نفت در مشهد به مصاف پدیده خواهد رفت و نفت تهران با هومن افاضلی مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت. باتوجه به سختی مسابقات، کسب حداقل امتیاز نیز می تواند برای هر دو تیم طلایی پوش امیدوار کننده باشد، حداقل امتیازی که فاصله دو تیم در جدول را حفظ می کند.

 

اما در صورتی که بازی پارس و سپاهان برنده داشته باشد، اختلاف ۱۱ امتیازی بدون شک دچار تغییر خواهد شد و حتی ممکن است جایگاه دو تیم نیز به هم نزدیک یا دور شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو