زمان انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ -

پست شجاعی در AEK مشخص شد

دو خرید جدید AEK در نخستین روزهای پنجره زمستانی به سوژه اصلی رسانه های یونانی در آغازین روزهای سال نو میلادی تبدیل شده است.

سرای نور؛

خرید مسعود شجاعی و اریک موران در فاصله ۴۸ ساعت توسط مانوئل خیمنز سرمربی اسپانیایی برای تقویت میانه میدان AEK به سوژه اصلی رسانه های یونان تبدیل شد تا جایی که اولین بازی این دو نفر در کنار هم در یک فوتبال درون اردویی مورد توجه روزنامه ها و سایت های خبری آتن قرار گرفت.

خیمنز روز گذشته در جریان تمرینات آماده سازی AEK برای شاگردانش فوتبال درون اردویی ۴۵ دقیقه ای در نظر گرفت که مسعود شجاعی و اریک موران دو خرید جدید این تیم در ترکیب تیم اصلی به عنوان وینگرهای راست و چپ به میدان رفته و نمایش تاثیرگذاری نیز از خود بروز دادند تا تیم اصلی به برتری ۱-۰ برسد.

سایت SDNA در گزارشی به نقش دو خرید جدید برای تیم اصلی AEK اشاره کرد و مدعی شد خیمنز برای مسعود شجاعی پست وینگر چپ در چیدمان ۱-۳-۲-۴ و نقش هافبک مرکزی چپ در سیستم ۲-۵-۳ را در نظر گرفته است تا از اریک موران خرید جدید خود از باشگاه لگانس به عنوان وینگر و هافبک راست در این دو سیستم بهره ببرد.

همچنین علاوه بر این سایت و روزنامه های منتسب به باشگاه AEK نیز با انتشار تصاویر این دو ستاره تازه خریداری شده روی جلد خود در تحلیل هایی به برنامه های تاکتیکی سرمربی اسپانیایی برای نیم فصل دوم پرداختند و مدعی شدند خیمنز حساب ویژه ای روی بازیسازی شجاعی و موران پشت تک مهاجم تیمش لیووا دارد تا صاحب خط حمله ویرانگری در نیم فصل دوم و یورولیگ باشد.

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو