زمان انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ -

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال؛

توقف پرسپولیس مقابل نفت به سود مدعیان/ هدیه برانکو به دستیارش!

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر مقابل نفت تهران با نتیجه تساوی متوقف شد تا برانکو دو امتیاز ارزشمند را به دستیار پیشین خود هدیه کند.

به گزارش سرای نور،تیم فوتبال پرسپولیس در هجدهمین دیدار خود در چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتبال امروز جمعه و از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت تهران رفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه  تساوی بدون گل به اتمام رسید.

پرسپولیس این مسابقه را با ترکیب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسئن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، سیامک نعمتی (۷۳ – احسان علوان زاده)، وحید امیری و علی علیپور آغاز کرد. گادوین منشا و فرشاد احمدزاده به خاطر مشکلات انضباطی روز گذشته از اردوی پرسپولیس کنار گذاشته شده بودند.

نفت در حالی در این مسابقه حاضر شد که هومن افاضلی هدایت این تیم را بر عهده گرفته است با این حال در نیمه اول بازیکنان نفت کاری از پیش نبردند. پرسپولیس در این نیمه، برتری محسوسی نسبت به نفت داشت و اکثر دقایق مسابقه در زمین این تیم سپری شد ولی آشفتگی و بی نظمی در خط حمله پرسپولیس از یک سو و بازی بسته و تدافعی نفت از سوی دیگر باعث شد تا گلی رد و بدل نشود و نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

وضعیت مسابقه در نیمه دوم تفاوتی نکرد. شاگردان برانکو ایوانکوویچ حملات زیادی روی دروازه نفت انجام دادند ولی تراکم بازیکنان نفت در دفاع مانع به گل نشستن موقعیتهای پرسپولیس شد. نفت در این نیمه هم به اندک ضد حملات خود و فرارهای عیسی آل کثیر در خط حمله دل بسته بود.

بازی بسته نفت باعث شد تا پرسپولیس راه های مختلفی از جمله شوتزنی را برای گلزنی امتحان کند. محسن مسلمان در دققه ۶۰ و کمال کامیابی نیا در دقیقه ۷۴ این تاکتیک‌ را پیاده کردند ولی شوت آنها توسط دروازه بان نفت مهار شد.

در دقایق پایانی هم پرسپولیس فشار بیشتری برای گلزنی آورد ولی این حملات راه به جایی نبرد تا در نهایت بازی با همان نتیجه تساوی بدون گل تمام شود.

پرسپولیس با این تساوی ۴۱ امتیازی شد و با وجود از دست دادن دو امتیاز اما همچنان در صدر جدول باقی ماند. نفت تهران هم با ۱۴ امتیاز از انتهای جدول فاصله گرفت و به رده پانزدهم صعود کرد.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۱۵ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو