زمان انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ -

وزارت ارتباطات در شورای امنیت عضو نیست

وزیر ارتباطات گفت: شورای امنیت کشور (که وزارت ارتباطات در آن عضو نیست) برای ایجاد آرامش، تصمیم گرفت در کنار سایر اقدامات محدودیت‌های موقتی را بر فضای مجازی اعمال کند.

به گزارش سرای نور؛ محمدجواد آذری جهرمی در شبکه اجتماعی توئیتر درخصوص انتشار تصویر طنزی که از وی در رسانه ها منعکس شده بود، نوشت: تصمیم نداشتم در موضوعی که وزارت ارتباطات در تصمیم آن نقشی نداشت، اظهار نظری کنم، اما به ناچار کلامی چند در این خصوص خواهم نوشت.

وی افزود: شورای امنیت کشور (که وزارت ارتباطات در آن عضو نیست) برای ایجاد آرامش تصمیم گرفت در کنار سایر اقدامات تامینی و انتظامی، محدودیت های موقتی را بر فضای مجازی اعمال کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: طبیعی است که این اقدامات نارضایتی هایی را ایجاد کند اما گیرندگان این تصمیم طبیعتا بین مزایا و معایب این تصمیم وزن سنجی کرده اند.

آذری جهرمی خاطرنشان کرد: عده ای دیگر اما اکنون به جای پرداختن به ریشه اعتراضات و اغتشاشات و حل آنها، تلاش بر انداختن همه تقصیرها بر گردن فضای مجازی و بازخوانی اشکالات توسعه فضای مجازی در کشور (که بعضا وارد هم هست) کرده اند.

وی عنوان کرد: ضمن تشکر از دوستان رسانه ای که با طنزهای مختلف در این ایام به نقادی و یا حتی تخریب بنده پرداختند، تقاضا دارم برای یکبار هم که شده به مرور قوانین و مقررات کشور در عرصه پالایش فضای مجازی و شرح مسئولیت هر یک از دستگاه ها در برابر این مقررات بپردازند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اگر مشکلی وجود دارد با شفاف سازی و از طریق دستگاه های قانونگذاری کشور به پیگیری راه حل ها بپردازند.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۱۵ دی, ۱۳۹۶

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو