زمان انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ -

کشف بادمجان با طعم تریاک در تنکابن

فرمانده انتظامی تنکابن از شناسایی و انهدام باند تهیه وتوزیع موادمخدر و کشف بیش از ۲۷ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه کامیونت حامل بادمجان خبر داد.

به گزارش سرای نور؛ سرهنگ رامین شمس اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی به نام ” ح – الف ” درامر تهیه وتوزیع موادمخدر به صورت گسترده در سطح شهرستان تنکابن ، موضوع به صورت ویژه دردستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی مشخص شد، این فرد قصد دارد با استفاده از یک دستگاه خودرو کامیونت سفید رنگ اقدام به حمل و جابجایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر کند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، اظهار داشت : ماموران در ادامه تحقیقات با شناسایی خودروی مورد نظر با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه و مشترک با سربازان گمنام امام زمان (ع) و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، خودرو را توقیف و راننده و کمک راننده را دستگیر کردند.

سرهنگ شمس، افزود: این خودرو که حامل بار بادمجان بوده در بازرسی دقیق از آن  بیش از ۲۷ کیلو گرم تریاک که بطرز ماهرانه ای در داخل کارتن های بامجان جاساز شده بود، کشف شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، افزود: در این ارتباط سه متهم دیگر از اعضای این باند شناسایی و دستگیر شدند و دو دستگاه خودرو سواری لیفان و پژو ۴۰۵ متعلق به متهمان نیز کشف و توقیف شد. سرهنگ شمس، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۱۵ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو