زمان انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ -

ریکاوری کی‌روش، جولانگاه هافبک‌های دفاعی

برنامه ریکاوری سرمربی تیم ملی برای ملی پوشان از این هفته آغاز شد.

سرای نور؛برنامه ریکاوری که کارلوس کی روش از مدت ها قبل درباره اش صحبت کرده بود، بالاخره از هفته هجدهم لیگ برتر استارت خورد و بازیکنان مدنظر سرمربی تیم ملی به این اردوی ۲۴ ساعته فراخوانده شدند.

 

نکته جالبی که در خصوص اولین مرحله این ریکاوری ها به چشم می خورد، حضور تعداد زیادی از هافبک های دفاعی است. از میان ۲۱ بازیکن دعوت شده، ۷ بازیکن، نفراتی با قابلیت بازی در پست هافبک دفاعی هستند. اکبر ایمانی، کمال کامیابی نیا، روزبه چشمی، امید نورافکن، احمد عبدالله زاده و علی کریمی همگی بازیکنانی هستند که در این پست بازی می کنند و در بازی های تدارکاتی اخیر هم اکثرا توسط سرمربی پرتغالی تیم ملی آزموده شده اند.

 

در حال حاضر تنها گزینه لژیونر تیم ملی در پست هافبک تدافعی سعید عزت اللهی است که این بازیکن تیم آمکار روسیه هم در نخستین بازی ایران در جام جهانی مقابل مراکش به دلیل محرومیت غایب خواهد بود.

 

به همین دلیل اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان مدنظر کی روش در این قسمت از زمین باید از تیم های داخلی تامین شود و در حال حاضر بخش عمده نفرات دعوت شده به برنامه ریکاوری بازیکنان این پست هستند. البته احسان حاج صفی، بازیکن تیم المپیاکوس هم یکی از بازیکنان استفاده شده از سوی کی روش در این پست بوده است. به هرحال با وجود چندین گزینه مختلف، انتخاب هافبک دفاعی تیم ملی در جام جهانی یکی از شیرین ترین دردسرهای کی روش در ماه های آتی خواهد بود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو