زمان انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ -

واکنش جالب زیدان به خبر جذب گلر بیلبائو

رسانه های اسپانیایی از قطعی بودن پیوستن کپا، گلر ملی پوش بیلبائو به رئال نوشته اند.

سرای نور؛به ادعای مارکا و آاس، رئال با پرداخت ۲۰ میلیون یورو رقم فسخ قرارداد کپا، او را در پنجره انتقالات زمستانی جذب خواهد کرد اما زیدان این خبر را تکذیب کرد.

حتی گفته می شود که کپا در تست های پزشکی رئال هم شرکت کرده است.

 

 

 

 

زیزو که در نشست خبری بازی با سلتا شرکت کرده بود گفت:« به عنوان یک مربی با اطمینان می گویم که در حال حاضر هیچ نیازی به یک گلر جدید ندارم. در انتقالات تابستانی می توانیم بنشینیم و در مورد تغییرات و تقویت تیم حرف بزنیم. در دو سال اخیر هرگز در انتقالات زمستانی بازیکن جدی جذب نکرده ایم و در این مورد می توانیم گفت و گو کنیم. فعلا دوست ندارم به احترام بازیکنانم، در مورد بازیکنی خارج از رئال حرف بزنم.»

 

جذب بازیکن در زمستان:« در این دو سال که من مربی رئال هستم، چنین اتفاقی رخ نداده و برای من هم فرقی نمی کند. چندان توجهی به این موضوع ندارم و البته مخالف جذب بازیکن در چنین مقطعی هم نیستم.»

 

جدایی رونالدو:« رئال را بدون رونالدو نمی توانم تصور کنم. اصلا فکر نمی کنم رونالدو در باشگاهی غیر از رئال بازی کند.»

 

خستگی سلتا به دلیل بازی سنگین پنجشنبه مقابل بارسا:« فکر نمی کنم سلتا خسته باشد. آنها با چند بازیکن نیمکت نشین خود به میدان رفتند و سه تعویض هم داشتند. شرایط ما و سلتا یکسان است و با تمام قوا و برای پیروزی به زمین این تیم خواهیم رفت. در ماه های پیش رو حق هیچ اشتباهی نداریم.»

 

مصدومیت راموس:« در هر تیمی شاهد مصدومیت بازیکنان هستیم. اینگونه نیست که شکل تمرینات باعث مصدومیت شود. راموس کاپیتان و رهبر ماست و غیبت او تاثیرگذار خواهد بود.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو