زمان انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ -

اتفاق نوکمپ، مقابل رئال تکرار نخواهد شد

اونای امری، سرمربی پی اس جی از آمادگی بالای تیمش برای حذف رئال از لیگ قهرمانان سخن گفت.

سرای نور؛رئال مادرید و پی اس جی ۲۵ بهمن در برنابئو بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد. دیداری که بسیاری آن را فینالی زودرس می دانند.

باشگاه فرانسوی با مثلث کاوانی، امباپه و نیمار قصد حذف مدافع عنوان قهرمانی دو دوره اخیر لیگ قهرمانان را دارد و قصد دارد با این کار، خاطره شکست عجیب سال گذشته برابر بارسا را پاک کند.

 

 

 

 

امری در همین رابطه گفت:« در دوران مربیگری ام بازی های بزرگی را تجربه کرده ام ولی به نظر می رسد که بازی پیش رو برابر رئال از لحاظ جو رسانه ای بزرگتر و حساس تر باشد. فشار؟ هرگز فشاری روی خودم حس نمی کنم. بی صبرانه و با علاقه خاصی منتظر فرا رسیدن این بازی هستم.

به انتظارات و توقعاتی که روی پی اس جی وجود دارد، با دید مثبت نگاه می کنم و هدفم آماده کردن تیم به بهترین شکل ممکن برای قرار گرفتن مقابل رئال است. می خواهیم قدرت پی اس جی را به دنیا نشان دهیم و با این انگیزه به برنابئو خواهیم رفت. هدف ما پیروزی است و فشاری روی خودم حس نمی کنم.»

 

تکرار شکست تلخ برابر بارسا:« سال گذشته در بازی رفت بارسا را با ۴ گل شکست دادیم ولی در بازی برگشت نتوانستیم در حد و اندازه های این تیم ظاهر شویم و آن اتفاق عجیب رخ داد ولی هر چه که بود، برای ما به یک تجربه بزرگ تبدیل شد و مطمئن باشید که اتفاق نوکمپ(باخت ۶-۱) برابر رئال تکرار نخواهد شد.

برابر بارسا البته که فاکتور داوری هم دخیل بود و بدون داوری آیتکین، احتمالا ما به جای بارسا به یک چهارم نهایی صعود می کردیم.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو