زمان انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ -

ناصحی: ببینید نفت آبادان یقه چه تیم‌هایی را گرفته!

کاپیتان پدیده خراسان گفت: اگر می‌خواهید ارزش پیروزی دلچسب ما را بدانید، ببینید که صنعت نفت آبادان یقه چه تیم‌هایی را در رقابت‌های امسال گرفته است.

سرای نور؛اظهار داشت: بازی بسیار خوب و روانی بود و پدیده موفق شد همان فوتبال همیشگی و چشم‌نواز خود را برابر دیدگان هوادارانش به نمایش دربیاورد که سه امتیاز کمترین حق آن بود و می‌شد این بازی را با حداقل سه گل برد.

 

وی افزود: سرعت پدیده در این بازی به خوبی به چشم آمد و بازیکنان ما که با همه وجود خود در زمین حاضر شده بودند، موفق شدند پس از چند هفته استرس‌زا، همان بازی همیشگی و تاکتیکی خود را به نمایش دربیاورند.

 

کاپیتان پدیده تاکید کرد: موقعیت‌های خوب گلزنی زیادی نصیب‌مان شد که متاسفانه با بدشانسی از دست رفت اما در مجموع به حریف خود مسلط بودیم و اگر دقایق آخر قدری عقب کشیدیم طبیعی بود چراکه به سه امتیاز احتیاج داشتیم و تیم ناخودآگاه عقب کشید.

 

ناصحی با بیان اینکه در ۲بازی قبل از رویارویی با نفت آبادان، پدیده ۵گل دریافت کرده بود، تصریح کرد: هدف اولمان در این بازی گل نخوردن بود که با اقتدار کامل دفاعی و مشارکت بازیکنان در دفاع از لحظه‌ای که توپ از دست می‌رفت به این مهم دست پیدا کردیم و مابقی هم شکر خدا طبق برنامه جلو رفت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو