زمان انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ -

عبدالله‌زاده: می‌خواهند فولاد را زمین بزنند

هافبک ملی پوش فولاد می گوید برای رفتن یا نرفتن به یونان تابع نظر پورموسوی و باشگاه است.

سرای نور؛احمد عبدالله زاده در گفت و گو با ورزش سه، درباره صحبت های اخیر منتشر شده درباره مشکلش با رحیم زهیوی و سید سیروس پورموسوی گفت: واقعا این حرف ها خنده دار است، اینکه می گویند من و زهیوی باهم مشکل داریم را نمی دانم از کجا در می آورند. نه در بازی با تراکتورسازی و نه در هیچ بازی دیگری من با رحیم یا هر بازیکن دیگری مشکلی نداشته ام.

هافبک تیم ملی در ادامه افزود: من پیشنهاد از یونان دارم اما بازیکن فولاد هستم و هر تصمیمی درباره من گرفته شود عمل می کنم، اگر بمانم سرباز فولاد هستم و برای تیمم جانم را هم می دهم.

وی ادامه داد: شاید بعضی ها نمی خواهند ما خوزستانی ها در تیم ملی باشیم و نمی توانند موفقیت فولاد را ببینند، مطمئن باشید این مسائل در روند تیم ما تاثیر نمی گذارد و ما با قدرت ادامه می دهیم.

 

عبدالله زاده در انتها گفت: مطمئن باشید از  آن روزنامه شکایت می کنم، متاسفانه بی اخلاقی در فوتبال ما باب شده است، امیدوارم جوابی برای آن دنیایشان هم داشته باشند.با این صحبت ها رابطه اقا سید با بازیکنان خراب نمی شود، یک روز به من گیر می دهند، یک روز رحیم و فردا نوبت دیگری است، اما ما با نتایج مان جواب محکمی به آنها می دهیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو