زمان انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ -

منوچهری: بعضی گزارشگران بازیکن را می‌جوند!

مهاجم نفتی ها می گوید ما بازیکنان خوبی داریم که می‌توانیم این تیم را در لیگ‌برتر حفظ کنیم. از لحاظ اسمی و بازیکنی چیزی از سایر تیم‌ها کم نداریم و ما فقط کمی از لحاظ اعتماد به نفس و حمایت مشکل داشتیم.

سرای نور؛امین منوچهری در رابطه با دیدار نفتی ها برابر پرسپولیس و کسب تساوی در این بازی گفت: بازی خوبی از لحاظ بیننده و تماشاچی نبود و ما مجبور بودیم بازی بسته و تدافعی انجام بدهیم. پرسپولیس صدرجدول بود و ما پیش از این شانزدهم جدول بودیم و طبیعی بود که نفت اول به فکر کسب امتیاز باشد و بعدا به فکر پیروزی باشد. البته ما سعی کردیم در کل فوتبال انجام دهیم و ضدفوتبال بازی نکنیم. تمام تلاشمان این بود که فوتبال با تاکتیک تدافعی‌تر بازی کنیم که فکر می‌کنم به این نتیجه هم رسیدیم.

منوچهری درباره عملکرد خود ادامه داد: من بازیکنی هستم که با هر سرمربی‌ای که کار کردم بیشتر سعی داشتم دستورات سرمربی را در زمین پیاده کنم. خیلی‌ها انتقاد می‌کنند و می‌گویند چرا امین منوچهری کم گل می‌زند یا کمتر در حمله ظاهر می‌شود که اصلا اینطور نیست. در هر تیمی که بودم هر سرمربی‌ای که آمده سعی کردم فیکس باشم و این هم برمی‌گردد به آنکه دستورات آن سرمربی را در زمین پیاده کرده‌ام. این موضوع من را خوشحال می‌کند حالا اینکه افتخار کار با آقای افاضلی و حرف‌شنوی از ایشان هم در دستور کارم باشد که چه بهتر؛ حالا بماند که رویارویی مقابل پرسپولیس هم باید با تاکتیک دفاعی انجام می‌شد.

او درباره اینکه اکنون نفتی ها گزینه سقوط هستند یا خیر گفت: با حرف نمی‌توان گفت که نفت را باید گزینه سقوط‌ یا دور شده از این شرایط دانست؛ با تلاش، تمرکز و تمریناتی که بکار می‌بریم می‌توانیم این صحبت‌ها را از خودمان دور کنیم. ما بازیکنان خوبی داریم که می‌توانیم این تیم را در لیگ‌برتر حفظ کنیم. از لحاظ اسمی و بازیکنی چیزی از سایر تیم‌ها کم نداریم و ما فقط کمی از لحاظ اعتماد به نفس و حمایت مشکل داشتیم که خب خدا را شکر با آمدن حامی این مشکل برطرف شده و موفقیت در این بازی هم اعتماد به نفس لازم در نفت را بالا برد و امیدوارم در نهایت بهترین نتایج را کسب کنیم.

مهاجم نفت تهران درباره حرف و حدیث هایی که در رابطه با وی مطرح شده بود گفت: این حرف‌ها از زبان کسانی درباره من گفته شد که خیلی در فوتبال ایران قدمت نداشتند. کسانی که امین منوچهری را می‌شناسند می‌دانند فوتبال عشقم است و دوستش دارم. سعی می‌کنم در هر تیمی که حضور دارم تاثیر مثبتی داشته باشم و اگر ببینم قرار است برای تیمم موثر نباشم از آنجا می‌روم کمااینکه زمانی که در استقلال بودم با تمام عشقم از جمع آبی‌ها جدا شدم و آن موقع فکر می‌کردم که دیگر نمی‌توانم به تیمم کمک کنم. من آن موقع به همه آنچه را که باید ثابت کردم شاید با رفتنم از استقلال خیلی متضرر می شدم و اگر می‌ماندم خیلی اوضاع فرق می‌کرد اما وقتی دیدم بکار نمی‌آیم و نمی‌توانم چیزی را درست کنم، رفتم. در نفت هم اگر حرف نمی‌زدم و فکر می‌کردم که کاری از دستم برنمی‌آید قطعا از این تیم جدا می‌شدم. در کل سابقه فوتبالی و زندگی‌ام مشخص است.

منوچهری در پایان گفت: می‌خواهم به گزارشگران بازی‌ها بگویم که تیم‌هایی که مقابل استقلال و پرسپولیس بازی‌هایشان پخش مستقیم دارد خیلی مراقب صحبت‌هایشان باشند. هر حرفی که به زبان می‌آورند باید از روی تحقیق و بررسی درست باشد و فقط اینطور نباشد که یک حرفی زده شده باشد. گزارشگر بازی برابر پرسپولیس یکی از گزارشگران خوب فوتبال ایران است و بنده برای ایشان هم احترام قائلم و هم دوستشان دارم اما می‌خواهم به ایشان بگویم که با شرایطی که تیم ما دارد و فوتبالمان کمتر دیده می‌شود آمار و ارقام را درست بیان کنند. من نیم فصل اول ۹ بازی را از زمانی که آقای کریمی و درخشان حضور داشتند به صورت فیکس به میدان رفتم و در این بازی هم در دقیقه ۹۳ تعویض شدم چطور ایشان می‌گویند کمتر بازی کرده‌ام و بیشتر تعویضی به میدان رفته‌ام. اگر از بازیکنان استقلال و پرسپولیس انتقاد شود هفته بعد فرصت دارند که آن را جبران کنند اما بازیکنان نفت تا رویارویی بعدی‌شان با استقلال در هفته چهاردهم باید صبر کنند. این صحبت‌ها روی تماشاگران و کسانی که بیننده این بازی‌ها هستند تاثیرگذار است. این کار آنها به اصطلاح ما فوتبالی‌ها در واقع جویدن بازیکنان است و این تریبونی است که در اختیار آنها قرار دارد و استفاده‌های درستی می‌توانند از آن کنند، این کنایه‌ها اصلا درست نیست چراکه روی روند و دیدگاه خانواده‌های این بازیکنان تاثیرگذار می‌شود و آنها را دچار استرس می‌کند. برای منی که تجربه دارم شاید خیلی اهمیت نداشته باشد اما روی جوان‌ها و بازیکنان بی‌تجربه مطمئنا تاثیرگذار می‌شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو