زمان انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ -

وینگرهای نفت آبادان گل نمی‌زنند

عدم گلزنی وینگرهای صنعت‌نفت آبادان از جمله عوامل مؤثر در آمار گلزنی این تیم در لیگ جاری بوده است.

سرای نور؛تیم طلایی‌پوش آبادان در لیگ امسال برخلاف ادوار سابق دغدغه سقوط نداشته و اکثر بازی‌های صنعت‌نفت رضایت هوادارانش را جلب کرده است. آن‌ها در اغلب دیدارهای این فصل از لیگ برتر بازی‌های جذابی به نمایش گذاشته‌اند، اما در پاره‌ای اوقات هم نمایش صنعت‌نفت به گونه‌ای بوده که انتقاد فراز کمالوند را به دنبال داشته است.

 

نکته منفی در تیم نفت آبادان، آمار به‌جای مانده از وینگرهای این تیم است که باعث شده توازن تهاجمی در صنعت‌نفت برقرار نباشد، بطوری که از یک سو با درخشش خارجی‌های نفت آبادان و از سوی دیگر با کم فروغی مهره‌های داخلی این تیم در خط حمله مواجه هستیم.

 

مثلث متشکل از لوسیانو پریرا در نوک حمله و کرار جاسم و آگوستو سزار در خط میانی صنعت‌نفت، در مجموع ۱۳ گل زده، ۸ پاس گل داده و ۵ پنالتی گرفته‌اند.

 

آمار وینگرهای پرتعداد نفت آبادان اما قابل توجه نبوده و به استثنای گل میلاد جهانی برابر سایپا و پنالتی حسین ساکی برابر مشکی پوشان هیچ نکته دیگری برای ذکر کردن وجود ندارد.

 

صنعت‌نفت در لیگ امسال در مجموع از ۶ وینگر در ۱۸ مسابقه سپری شده استفاده کرده که خروجی این گروه ۶ نفره تنها یک گل و یک ضربه پنالتی بوده است.

 

این آمار ثابت می‌کند که اگر وینگرهای نفت آبادان فروغ بیشتری در هفته‌های طولانی سپری شده از لیگ داشتند، نه تنها تفاضل گل تیم محبوب آبادانی‌ها منفی نبود، که نام این تیم در بین تیم‌های مربع بالای جدول قرار می‌گرفت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو