زمان انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ -

ترابی: همه‌چیز در تیم‌ملی حرفه‌ای است

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید امسال به خاطر برگزاری جام جهانی مهمترین سال برای او و بازیکنانی است که اکنون در لیگ حضور دارند، به همین خاطر هیچ یک نمی‌خواهند فرصت ایجاد شده را از دست بدهند.

سرای نور؛مهدی ترابی در گفت‌وگو با سایت فدراسیون فوتبال درباره اهمیت روزهای پیش‌رو برای فوتبال ایران تا آغاز جام جهانی گفت: امسال، سال سرنوشت‌سازی برای همه ماست. از یک طرف تیم ملی با توجه به شرایطی که دارد، خودش را آماده می‌کند تا عملکرد مناسبی را در جام جهانی ارائه کند و از طرف دیگر برای ما بازیکنان هم مهمترین سال زندگی فوتبالی‌مان است. همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا در فهرست نهایی سرمربی تیم ملی قرار بگیریم و بتوانیم از فرصت‌هایی که به دست‌مان می‌آید استفاده کنیم تا هم عضوی از تیم ملی در جام جهانی باشیم و نقشی در موفقیت تیم ملی ایفا کنیم و هم اینکه با درخشش در جام جهانی آینده فوتبالی‌مان را بسازیم.

او درباره وضعیت تیم ملی و حضور در تمرین اخیر این تیم نیز گفت: تعهد به کار و نظمی که به لحاظ حرفه‌ای در کادر فنی و مجموعه تیم ملی وجود دارد، در کنار امکاناتی که در مجموعه PEC فراهم است، باعث شده بازیکنان با خیال راحت در این تمرینات شرکت کنند و این در نهایت به سود تیم ملی و تیم‌های باشگاهی است. من خودم زمانی که مصدوم بودم، سه ماه زیر نظر کادر تیم ملی و با امکاناتی که فراهم شده تمرین کردم و هیچ دغدغه و دل نگرانی نداشتم و بعد از درمان آن مصدومیت، خوشبختانه هیچ مشکل دیگری نداشتم و توانستم دوباره به آمادگی برسم.

ترابی در پایان گفت: با وجود شرایط خوبی که تیم ملی دارد، فکر می‌کنم تیم ملی همیشه به حمایت نیاز دارد و هر چه قدر کشور از تیم ملی حمایت کند باز هم جای حمایت بیشتر وجود دارد. من مطمئن هستم اگر برنامه‌های کادر فنی و سرمربی تیم ملی انجام شود و بازی‌های دوستانه خوبی داشته باشیم، تیم ملی ایران می‌تواند به احترام و اعتبارش در فوتبال دنیا اضافه کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو