زمان انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ -

هنوز خبری از حذف استقلال نیست

درحالی که برخی اخبار تایید نشده از احتمال حذف استقلال از آسیا می گویند مسئول کمیته مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ اعلام کرد هنوز هیچ تصمیمی در این رابطه به فدراسیون اعلام نشده است.

سرای نور؛طی روزهای اخیر بازهم بحث حذف یکی از نماینده های فوتبال ایران از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به گوش می رسد. سهیل مهدی مسئول کمیته مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ در این رابطه گفت:« من نمی دانم به چه دلیل اما برخی دارند ماجرای حذف استقلال را بزرگ جلوه می دهند.»

او درباره وضعیت پرونده استقلال در ای اف سی گفت:« داستان این است که ای اف سی درباره بحث پرونده های استقلال از این باشگاه توضیح خواسته است. استقلال هم در تاریخ مقررتوضیحاتش را ارسال کرده و حالا ای اف سی باید پاسخ بدهد. حالا این رای انضباطی ای اف سی حذف از آسیا است؟! هیچکس نمی داند. حتی خود آقای براتی که عضو این کمیته است گفت که هنوز در جریان حکم ای اف سی نیست.»

مسئول کمیته مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ همچنین گفت:« نهایتا پروسه به این صورتی که در جاهای مختلف بیان می شود نیست. ممکن است این رای به این زودی ها صادر نشود اما هراتفاقی هم ممکن است رخ دهد چرا که آئین نامه ای وجود دارد و آن ها براساس جدول تنبیهی شان تصمیم می گیرند. در نهایت باید بگویم در این لحظه من نمی توانم نظر قطعی دررابطه با جواب ای اف سی بدهم.»

سهیل مهدی در ادامه گفت:« این اولین کیس ایران در ای اف سی دراین کمیته است. بخشی از فعالیت این کمیته صدور مجوز فعالیت حرفه ای است. این کمیته شش ماه است که در ای اف سی تشکیل شده و همانطور هم که گفتم این اولین کیس ایرانی در این کمیته است و به نظر من نمی توان گفت چه اتفاقی خواهد افتاد.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو