زمان انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ -

اکسین – گل گهر؛ فینال برای بگوویچ!

امروز اکسین و گل گهر دیداری بسیار حساس را در کرج برگزار خواهند کرد.

سرای نور؛وینگو بگوویچ در فصل جاری عملکرد خوبی با گل گهر نداشته و اگر این هفته موفق به کسب نتیجه نشود، احتمالا از هدایت این تیم کنار گذاشته خواهد شد. او که فصل گذشته نتایج خوبی را با این تیم رقم زده بود، در فصل جاری این تیم را در رده یازدهم قرار داده و همچنین سیرجانی ها از نمایش تیم شهرشان راضی نیستند.

 

آن ها هم اکنون ۱۲ امتیاز با صدر فاصله دارند اما تا پایان لیگ فرصت زیادی باقی است و احتمال صعود این تیم به رده های بالایی در نیم فصل دوم وجود دارد.

 

گل گهری ها امروز در البرز میهمان تیم اکسین هستند. تیمی که باوجود مشکلات و کم و کاستی های فراوان نتایج خوبی را با علی لطیفی گرفته و با قرارگیری در رده ششم، خود را به عنوان یکی از تیم های کاندید صعود معرفی کرده است.

 

اکسین که ۵ امتیاز تا منطقه صعود فاصله دارد، در این دیدار به دنبال کسب پیروزی است اما این بازی برای وینگو بگوویچ و گل گهر سیرجان تعیین کننده و سرنوشت ساز تر است. بگوویچ که چند روز پیش خبر شکایت و طلبش از پرسپولیس در رسانه ها منتشر شد، در صورت اخراج از گل گهر به سختی مشتری جدیدی در ایران پیدا خواهد کرد.

 

این مربی ۶۹ ساله ۱۱ دوره مربیگری در تیم های ایرانی را سپری کرده و بخش اعظمی از کارنامه خود را در فوتبال ایران رقم زده است. الوصل و پی ان کی اسپلیت کرواسی تیم های خارجی هستند که وینگو در آن ها سرمربیگری کرده است.

 

لازم به ذکر است این بازی حساس امروز و از ساعت ۱۴ و همزمان با دیگر دیدارهای لیگ آزادگان در شهر کرج برگزار خواهد شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو