زمان انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ -

کمندانی: شکست برابر سپاهان تلنگر بدی بود

هافبک جوان تیم پدیده معتقد است شکست برابر سپاهان باعث شد تا آنها به سه امتیاز دیدار برابر صنعت نفت نیاز پیدا کنند و به همین دلیل با تمام توان در میدان حضور پیدا کردند.

سرای نور؛میلاد کمندانی که یکی از بهترین بازیکنان پدیده ای ها در دیدار روز گذشته محسوب می شد در رابطه با این دیدار صحبت کرد. وی درباره بازی با صنعت نفت آبادان و پیروزی در این بازی گفت: ما به این سه امتیاز خیلی نیاز داشتیم و از اینکه توانستم روی نتیجه بازی تاثیرگذار باشم خوشحالم. در واقع این نتیجه حاصل تلاش تمام بچه‌ها است. روز بازی روز خوبی هم برای من و هم برای سایر بازیکنان بود. البته ما نیمه دوم بهتر از نیمه اول بازی کردیم اگرچه گلمان را در دقایق پایانی نیمه اول به ثمر رساندیم.

او ادامه داد: باخت پرگل سپاهان تلنگر بدی به ما زد و ما را با این موضوع مواجه کرد که باید تلاشمان را به نسبت قبل بیش از پیش کنیم. با پیروزی در این بازی روی دور نتیجه‌گیری قرار خواهیم گرفت و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا دیگری غفلت و شکستی در کارنامه‌مان ثبت نشود.

هافبک پدیده در رابطه با بازی نکردن در ورزشگاه امام رضا(ع) گفت: من دقیقا نمی‌دانم چرا باید بجای آنکه در ورزشگاه امام رضا بازی کنیم در ثامن بازی‌هایمان برگزار شود. زمین ثامن افتضاح است و ما نمی‌توانیم فوتبال چشمگیری داشته باشیم. هم بازیکنان و هم تماشاگران از این بابت ناراضی هستند ضمنا دیگر تماشاگران برای حضور در ورزشگاه بی‌میل خواهند شد. در مقابل ورزشگاه امام رضا هم از زمین و هم از امکانات خوبی بهره می‌برد که هواداران را برای حضور در استادیوم ترغیب می‌کند. امیدوارم هر مشکلی که وجود دارد به زودی برطرف شود و بتوانیم در هفته‌های آینده در این استادیوم با حضور هواداران پرشور روبه‌رو باشیم.

کمندانی درباره مصدومیت خود نیز گفت: در بازی با فولاد در مشهد نمی‌دانم چطور شد که ناگهان از ناحیه همسترینگ مصدوم شدم تا دو هفته پیش هم با درد بازی می‌کردم اما اکنون خیلی شرایطم بهتر است و مشکلی برای بازی کردن ندارم. سال گذشته هم اوایل فصل در بازی مقابل سپاهان در اصفهان مصدوم شدم که  ۳، ۴ ماه از شرایط خوب دور شدم و نیم فصل اول را کلا از دست دادیم. خدا را شکر با مشکل سال گذشته روبه‌رو نشدم و خیلی زود به میادین بازگشتم. بالاخره مصدومیت جزیی از فوتبال است و خدا را شکر می کنم که ‌این‌بار زود برگشتم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو