زمان انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ -

هافبک پدیده و مدافع نفت چگونه اخراج شدند؟

کارت قرمز داور بازی پدیده و نفت آبادان برای اکبر صادقی هزینه گفتن "خفه‌شو" وی به مدافع عصبانی حریف شد.

سرای نور؛در دقایق پایانی بازی پدیده و نفت آبادان پس از برخورد سنگین علی عبدالله‌زاده مدافع پیش تاخته نفت به سر محمد قاضی در محوطه جریمه که با ناراحتی اکبر صادقی و اعتراض وی همراه بود با واکنش تندتر و ابتدا رد و بدل شدن چند کلمه نه چندان محترمانه بین این دو و سپس درگیری چند بازیکن از دو تیم با همدیگر ادامه یافت.

 

وحید کاظمی، داور این بازی که در دادن کارت‌های زرد و قرمز دستش گرم شده بود و ترکیبی از ۷کارت زرد و قرمز را در این بازی از جیب بیرون کشید؛ در حالی در صحنه اخراج دست به کارت زرد و بعد قرمز برد که به قول بازیکنان دو تیم قدری گوش‌هایش زیاد شنید و به “خفه‌شو” و “به تو ربطی ندارد” معادل الفاظ رکیک واکنش نشان داد در حالی که می توانست همچون داوران باتجربه لیگ در چنین سطحی گوشش را به نشنیدن بزند.

 

اما هزینه دیگر این کارت قرمز برای مهاجری و کمالوند خواهد بود که در بازی آینده خود، دو بازیکن باتجربه و کلیدی خود را به همراه نخواهند داشت خصوصا سرمربی پدیده که باید از میان بازیکنانی چون اسماعیل نظری و سینا زامهران یک بازیکن متخصص برای این پست تولید کند.

 

گفتنی است پدیده فصل گذشته نیز به جهت اعتراض محسن یوسفی به فریبرز گرامی و گفتن عبارتی نامحترمانه و مرسوم در حین بازی اسیر کارت قرمز داور شده بود.

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو