زمان انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ -

دو طلسم سپاهانِ کرانچار باقی ماند !

تیم فوتبال سپاهان همچنان در بازی های بیرون از اصفهان نمی برد و علاوه بر این آنها در حسرت کسب 2 پیروزی پیاپی هستند.

سرای نور؛در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر دو تیم سپاهان و پارس جنوبی جم در شرایطی برابر هم صف آرایی کرده بودند، که شاگردان کرانچار امیدوار به کسب پیروزی و ادامه روند صعودی خود بودند و در سوی دیگر پارس جنوبی جم به دنبال اولین پیروزی خود در دور برگشت مسابقات؛ اما تساوی بدون گل عملا سودی برای دو تیم نداشت، تا به خصوص تیم سپاهان همچنان چشم به هفته های باقی مانده داشته باشد.

سپاهان در شرایطی به دیدار برابر پارس جنوبی جم رسیده بود که با پیروزی ۴ بر صفر مقابل پدیده بازیکنان این تیم انگیزه بسیاری برای کسب اولین پیروزی پیاپی داشتند، اما آنها که در رقابت های این فصل تنها ۴ مرتبه به پیروزی رسیده اند، در مقابل شاگردان مهدی تارتار نتوانستند پنجمین پیروزی خود را جشن بگیرند تا همچنان اوضاع نابسامان این تیم در رتبه های پایینی جدول ادامه داشته باشد. پیش از این سپاهان پس از پیروزی برابر ذوب آهن، سیاه جامگان، تراکتورسازی و پدیده هم فرصت کسب ۲ پیروزی پیاپی را داشت.

علاوه بر این در مقابل پارس جنوبی جم شاگردان کرانچار می توانستند به اولین پیروزی خارج از اصفهان دست یابند که این فرصت نیز از بین رفت تا در ۱۲ دیدار باقی مانده به دنبال شکستن روند ناکامی های خود در این زمینه باشند.

هواداران سپاهان که تیمشان پرافتخارترین لیگ برتر به شمار می رود، در لیگ هفدهم حداقل به کسب سهمیه آسیایی دلخوش کرده اند؛ اتفاقی که در صورت ادامه همین روند در تیم کرانچار رخ نخواهد داد و سپاهان یک سال دیگر را هم باید دور از رقابت های آسیایی تجربه کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو