زمان انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ -

والورده: کوتینیو هنوز بازیکن بارسلونا نیست

این روزها اخبار و شایعات در مورد پیوستن کوتینیو به بارسلونا بسیار داغ پیگیری می شود.

سرای نور؛بارسلونا با یک بازی کمتر و ۶ امتیاز اختلاف با اتلتیکو در صدر لالیگا قرار دارد و فردا در نوکمپ میزبان لوانته است.

در روزهایی که اخبار پیوستن کوتینیو به بارسا سوژه شماره یک رسانه های کاتالونیا است، بارسلونا خود را مهیای شکست لوانته می کند. در بازی فردا احتمالا شاهد بازگشت عثمان دمبله به لالیگا پس از مصدومیتی ۴ ماهه باشیم.

 

 

 

 

والورده در مورد کوتینیو و انتقال احتمالش به بارسلونا گفت:«: کوتینیو بازیکن فوق العاده‌ای است درست مانند بسیاری از بازیکنان بزرگ دیگری که این روزها وجود دارند، اما من ترجیح می‌دهم درباره ارزش بازیکنانی که دارم صحبت کنم نه بازیکنانی که به ما تعلق ندارند. کوتینیو هنوز بازیکن بارسلونا نیست. البته منظورم این نیست که ما برای دیگر بازیکنان بزرگی که در دنیا هستند، احترام قائل نیستیم بلکه می‌گویم ما در تیم خودمان هم بازیکنان بزرگی دارد.»

 

والورده درباره دلوفئو و نیمکت‌نشینی‌های متوالی او گفت:« نیازی نیست که من به بازیکنانم بگویم چه کاری باید انجام دهند یا نه. دلوفئو بازیکن ماست. او به ما تعلق دارد و باید بجنگد و سخت کار کند تا وضعیتش را تغییر دهد. او بازیکن مصممی است که در برخی مقاطع برای ما خوب کار کرده، اما در حال حاضر من سایر بازیکنان را ترجیح می‌دهم. این اما به معنای آن نیست که من با دلوفئو مشکل دارم، بلکه مسئله انتخاب است که آن را یک مربی با توجه به اقتضای تیم تشخیص می‌دهد.»

 

سرمربی بارسلونا درباره آماده شدن عثمان دمبله گفت:« در تیم من همه بازیکنان شانس بازی در ترکیب اصلی را دارند، اما من پیش از این هم گفته‌ام که ما باید در مورد دمبله محتاطانه عمل کنیم و او باید دوباره خودش را با شیوه و ریتم بازی تیم وفق دهد. چیزی که هواداران می‌خواهند، جدا از داشتن بازیکنان خوب، دیدن پیروزی و بازی‌های خوب تیم‌شان است.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو