زمان انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ -

دلیل استفاده کمتر از داوران تهرانی

رئیس هیئت فوتبال استان تهران می گوید که داوران تهرانی طبق آمار کمتر از سال گذشته قضاوت کرده اند ولی این موضوع چند دلیل دارد.

سرای نور؛در مورد انتقاداتی که به انتخاب داوران لیگ برتری طی هفته های اخیر مطرح شده و اینکه چرا در سه هفته گذشته هیچ داوری از تهران برای قضاوت مسابقات برگزیده نشده، اظهار داشت: به هر حال داوران تهرانی وقتی عملکردشان در سال گذشته را با سال جدید مقایسه می کنند و در این مطالعه تطبیقی می بینند که کمتر قضاوت کرده اند، توقع دارند که این اختلاف وجود نداشته باشد و حداقل مساوی با سال گذشته قضاوت کنند.

وی ادامه می دهد: ما در صحبتی که با آقای اصفهانیان رئیس کمیته داوران داشتیم، عملکرد داوری را مورد بررسی قرار دادیم. طبق بررسی های ما ۴۲ درصد از داوران ما در مسابقات قضاوت کرده اند و ۶۵ درصد از ناظران نیز به کار گرفته شده اند. این آمار راضی کننده است؛ اما ما آمار قضاوت های داوران تهرانی را در امسال و سال گذشته مقایسه کردیم و اختلاف را مشاهده کردیم.

شیرازی با اشاره به داوران بین المللی تهرانی افزود: ما در میان داوران نفراتی مانند آقای منصوری، فغانی و برخی دیگر از داوران بین المللی را داریم که به دلایل مختلف نظیر حضور در رقابت های آسیایی نتوانستیم به طور مستمر از وجود آنها استفاده کنیم؛ وگرنه آمار داوران تهرانی اینگونه نمی شد و این احساس کمتر قضاوت کردن در این داوران ایجاد نمی شد.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران در پایان گفت: البته ما با آقای اصفهانیان صحبت کردیم و ایشان قول داده در نیم فصل دوم و در صورت شایستگی داوران تهرانی بیشتر از آنها برای قضاوت مسابقات استفاده شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو