زمان انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ -

برنامه برانکو برای خلا دفاعی پرسپولیس

پرسپولیس برای دیدار مقابل مشکی‌پوشان شجاع خلیل زاده را در خط دفاعی به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

سرای نور؛شجاع خلیل زاده به عنوان باثبات‌ترین بازیکن پرسپولیس در این فصل به دلیل دریافت سومین کارت فصل جدال با مشکی‌پوشان را از دست داده و قادر به همراهی این تیم در مشهد نخواهد بود.

با توجه به این خلا برانکو ایوانکوویچ بار دیگر تغییراتی در خط دفاعی تیمش به وجود خواهد آورد و باید دید این تغییر باعث جابجایی پست در سمت چپ یا راست دفاعی این تیم خواهد شد یا برانکو ایوانکوویچ تفکری دیگری در ذهن خواهد داشت.

اکنون نگاهی به تغییرات احتمالی با توجه به غیبت شجاع خلیل زاده خواهیم انداخت.

بازگشت صادق محرمی
در صورتی که برانکو ایوانکوویچ بخواهد صادق محرمی را به ترکیب اصلی بازگرداند، حسین ماهینی   در یکی از دو پست دفاع میانی یا سمت چپ حاضر خواهد شد. حضور حسین ماهینی در دفاع میانی، محمد انصاری را در سمت چپ حاضر خواهد کرد و صادق محرمی نیز این فرصت را خواهد داشت تا بار دیگر با بازگشت به ترکیب سرخپوشان در سمت راست دفاعی حاضر شود.
* محمد انصاری، حسین ماهینی، سیدجلال حسینی،صادق محرمی

تغییر پست محمد انصاری
در صورتی که محمد انصاری به عنوان زوج دفاعی سیدجلال حسینی انتخاب شود، برانکو ایوانکوویچ باید یک بازیکن برای سمت چپ انتخاب کند. بازگشت محسن ربیع خواه به پست دفاع چپ کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد. بازی در خارج از خانه و تمایل برانکو ایوانکوویچ برای سود بردن از دو هافبک دفاعی باعث خواهد شد تا بازگشت محسن ربیع خواه به دفاع چپ کاملا منتفی به نظر برسد؛ خصوصا اینکه برانکو در خط میانی با توجه به غیبت بشار رسن و محسن مسلمان انتخاب زیادی برای جانشینی آنها نخواهد داشت.
* محسن ربیع خواه، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی

حسین ماهینی در دفاع چپ
این یکی از محتمل‌ترین ترکیب تیم برای بازی با مشکی‌پوشان خواهد بود. بازگشت حسین ماهینی به سمت چپ دفاعی و حضور محمد انصاری در کنار سیدجلال حسینی و در سمت راست نیز صادق محرمی. پرسپولیس که در بازی رفت و روی یک غافلگیری از مشکی پوشان مشهد که در آن مقطع با نام سیاه جامگان به میدان می‌رفت باعث شده تا برانکو ایوانکوویچ به دنبال جبران این امتیاز از دست رفته باشد و بعد از تساوی مقابل نفت تهران نمی‌خواهد بار دیگر امتیازی از دست بدهد.
* حسین ماهینی، محمد انصاری، سیدجلال حسینی،صادق محرمی

دیدار دو تیم پرسپولیس و مشکی‌پوشان روز جمعه و از ساعت ۱۴:۳۰ در استادیوم ثامن مشهد برگزار خواهد شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو