زمان انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ -

بارسلونا ۳ – ۰ لوانته؛ ۳ امتیاز بی دردسر

بارسلونا موفق شد با برتری 0-3 برابر لوانته به صدرنشینی مقتدرانه خود استحکام بخشد.

سرای نور؛بارسلونا موفق شد در اولین دیدار لالیگایی خود در سال ۲۰۱۸، با ۳ گل لیونل مسی و لوییس سوارز در نیمه اول و پائولینیو در اوقات اضافی لوانته را مغلوب کرده و فاصله ۹ امتیازی خود را با تیم دوم حفظ کند.

مطابق انتظار بازی با برتری بارسلونا آغاز شد و این تیم در همان دقیقه ۹ موفق شد روی پاس تماشایی یوردی آلبا و ضربه چکشی و دیدنی لیونل مسی، دروازه لوانته را باز کند.

در دقیقه ۱۴ این دنیس سوارز بود که می توانست زننده گل دوم باشد اما ضربه او توسط گلر لوانته و در ریباند شوت دمبله توسط مدافعان این تیم دور شد. در دقیقه ۱۸ لوانته اولین بخت خود را روی دروازه بارسلونا ایجاد کرد اما ضربه لوپز با اختلاف کمی از کنار دروازه تراشتگن بیرون رفت.

دقایقی بعد بلوگرانا بهترین فرصت را برای ۲ برابر کردن اختلاف داشت اما ضربه دمبله توسط اویر مهار شد و در ریباند سوارز بخت خوبی را از دست داد. در دقیقه ۳۳ لئو مسی روی یک ضربه ایستگاهی می توانست گل دوم را وارد دروازه لوانته کند اما در این راه بدشانس بود.

اما در دقیقه ۳۹ بارسا به گل دوم رسید. روی ارسال عرضی سرخی روبرتو، لوییس سوارز با کنترل تماشایی و ضربه ای محکم زننده گل دوم تیمش لقب گرفت.

در دقایق پایانی نیمه اول ضربه راکیتیچ با اختلاف کمی به بیرون رفت تا نیمه اول با برتری ۰-۲ بارسا به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، لوانته در همان ابتدا بهترین بخت را برای کاهش اختلاف داشت اما ضربه لوپز از فاصله ای دور با عکس العمل خیره کننده تراشتگن همراه بود تا برتری بلوگرانا حفظ شود.

در ادامه جریان بازی کمی آرام شد اما در دقیقه ۶۳ این لوانته بود که توسط مور در موقعیت بسیار خوب می توانست زننده گل اول تیم مهمان باشد اما باز هم تراشتگن مهاری تماشایی داشت.

در دقیقه ۷۲ سوارز در موقعیتی که آفساید به نظر می رسید می توانست گل دوم خود و سوم بارسا را به ثمر برساند اما استپ ضعیف او باعث شد اویر سنگربان لوانته ضربه او را مهار کند. در ادامه جریان بازی آرام دنبال شد و بارسا که از کسب ۳ امتیاز اطمینان داشت به کنترل بازی پرداخت.

اما در دقیقه ۹۱ پاس عرضی لیونل مسی در دهانه دروازه به پائولینیو رسید تا او در مقابل دروازه خالی گل سوم را به ثمر برساند تا بارسا نهایتا با همان نتیجه ۰-۳ لوانته را مغلوب کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو