زمان انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ -

والورده: کوتینیو به بارسا کمک زیادی خواهد کرد

بارسلونا امشب در دیداری راحت و بی دردسر توانست امتیاز بازی برابر لوانته را به اندوخته هایش اضافه کند.

سرای نور؛در دیداری که دمبله پس از ۴ ماه مصدومیت فرصت بازی در لالیگا را پیدا کرده بود، مسی، سوارز و پائولینیو زنندگان گل های بارسا بودند تا فاصله با تیم دوم یعنی اتلتیکو، به ۹ امتیاز بازگردد.

 

 

 

 

والورده، سرمربی بارسا در مورد بازی گفت:« برابر تیم سختکوش و جنگنده و سازمان یافته ای بازی داشتیم. برد برابر این تیم راحت نبود.

لوانته بازی را برای ما سخت کرد و فضاهای خالی را بسته بود. در نیمه اول پس از زدن گل اول کار راحت شد و می توانستیم در دقایق پایانی به گل سوم هم برسیم. نیمه دوم بازی ما کمی دچار افت شد ولی همه چیز را تحت کنترل داشتیم. این پیروزی برای ما حیاتی بود و از کسب سه امتیاز خوشحالم.»

 

دمبله:« به خاطر بازگشت او خوشحالیم. در پستی بازی کرد که فکر می کنم می تواند بیشترین بازدهی را داشته باشد. او به ما کمک زیادی خواهد کرد. سرعت، تکنیک و بازی خوانی دمبله در سطح بالایی است. از اینکه او بار دیگر در شرایط بازی قرار گرفته، خوشحالم.»

 

کوتینیو:« انتظار من این است که کوتینیو از هر حیث یاری گر ما باشد. او شم گلزنی بالایی دارد و تقریبا یک بازیکن همه کاره است. کوتینیو حتی در کارهای دفاعی نیز می تواند به ما کمک کند. او وجهه رسانه ای خوبی هم دارد و برایش بهترین ها را آرزو می کنم.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو