زمان انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ -

انصاری‌فرد دست‌بردار آقای گلی یونان نیست

مهاجم ایرانی المپیاکوس در شب پیروزی این تیم موفق به زدن گل زیبایی شد تا مجددا در صدر برترین گلزنان لیگ یونان بایستد.

سرای نور؛

تیم المپیاکوس در حالی که کریم انصاری‌فرد را به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب و احسان حاج‌صفی را روی نیمکت داشت، نخستین مسابقه نیم‌فصل دوم و یکی از دیدارهای هفته شانزدهم سوپر لیگ یونان را از ساعت ۲۱ امشب در زمین آ اِل لاریسا برگزار کرد.

نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت ولی در دقیقه ۵۴ مارکو مارین موفق شد گل اول را برای المپیاکوس بزند؛ در دقیقه ۵۸ باز هم این تیم المپیا بود که روی یک ضد حمله سریع، با پاس کونستانتینوس فورتونیس و مهار توپ توسط کریم انصاری‌فرد، حرکت در عرض و شوت پای چپ او که توپ را از بین پاهای دروازه‌بان لاریسا عبور داد، دومین گل را به ثمر رساند.

 

 

انصاری‌فرد در دقیقه ۷۸ جای خود را به جورجویچ داد که این بازیکن تعویضی هم توانست در دقیقه ۸۹ برای المپیاکوس گلزنی کند تا این تیم به پیروزی ۳ بر صفر خارج از خانه برسد و با ۳۵ امتیاز مجددا در صدر جدول سوپر لیگ یونان قرار بگیرد.

در شبی که احسان حاج‌صفی فرصتی برای انجام نخستین بازی پس از پیوستن به المپیاکوس پیدا نکرد، انصاری‌فرد موفق شد همانند دور رفت و هفته اول دروازه لاریسا را باز کند تا با ۸ گل زده مجددا به صدر جدول برترین گلزنان سوپر لیگ یونان برسد.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو