زمان انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ -

رسمی: طارمی به الغرافه پیوست

باشگاه الغرافه قطر از توافق نهایی با آقای گل دو فصل اخیر ایران و ستاره پرسپولیس خبر داد.

سرای نور؛مهدی طارمی که به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود قصد جدایی از این تیم و لژیونر شدن دارد، با انتخاب تیم جدیدش از جمع سرخ پوشان جدا شد تا راهی لیگ ستارگان قطر شود.

باشگاه الغرافه قطر دقایقی قبل تایید کرد با مهدی طارمی به توافق نهایی رسیده و این مهاجم ملی‌پوش ایرانی حدود ساعت ۱۲:۳۰ ظهر فردا دوشنبه به دوحه می‌رسد، بلافاصله در تست‌های پزشکی شرکت می‌کند و پس از آن قراردادش را امضاء خواهد کرد.

طارمی که پس از هفته هفتم لیگ برتر با خبر محرومیت چهار ماهه به دلیل جدایی غیر قانونی از ریزه اسپور ترکیه و بازگشت به پرسپولیس مواجه شده بود، از یکم مهرماه اجازه حضور در میادین را پیدا نکرد و این محرومیت تا یکم بهمن‌ماه سال جاری ادامه خواهد یافت و او نمی‌تواند برای الغرافه قطر بازی کند.

بنابر این طارمی پس از تمرین با الغرافه، از هفته چهاردهم و سومین دیدار دور برگشت لیگ ستارگان قطر که روز پنج‌شنبه، پنجم بهمن ماه برگزار می‌شود و آنها در ورزشگاه خانگی میزبان السد و یاران مرتضی پورعلی‌گنجی هستند، می‌تواند با پایان محرومیت دوباره به میادین بازگردد.

طبق اعلام مسؤولان پرسپولیس، این باشگاه مبلغ ۸۰۰ هزار دلار را برای صدور رضایت‌نامه طارمی در نظر گرفته بود که به نظر می‌رسد باشگاه الغرافه با پرداخت این مبلغ توانسته ستاره ملی‌پوش سرخ پوشان را به خدمت بگیرد.

گفته می‌شد طارمی پیشنهادی هم از یک تیم اروپایی داشته ولی ظاهرا مبلغ بالای رضایت‌نامه این بازیکن موجب شده تنها باشگاه الغرافه حاضر به پرداخت آن و جذب مهاجم ایرانی باشد.

باشگاه الغرافه امشب هم با وسلی اسنایدر، ستاره هلندی سابق رئال مادرید و اینتر میلان قرارداد امضاء کرد و حالا با جذب طارمی، می‌تواند با قدرت بیشتری در دور برگشت لیگ ستارگان و دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا که روز دهم بهمن‌ماه، مقابل پاختاکور ازبکستان برگزار خواهد شد، قرار بگیرد.

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو