زمان انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۵ -

معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:

نقشه‌های شوم مستکبران به خودشان بازمی‌گردد

معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: خداوند نقشه‌های شوم مستکبران را به خودشان بازمی‌گرداند.

 

به گزارش سرای نور؛  حجت‌الاسلام عبدالعلی ابراهیمی ظهر امروز در نشست شورای اداری و مراسم تودیع و معارفه امامان جمعه سابق و جدید این شهرستان، اظهار کرد: زمانی که انسان برای خداوند گام برمی‌دارد و برای رضایت او عمل می‌کند عاقبت و پایان کارش را به سوی خدا می‌داند.

وی افزود: حرکت برای رضایت خداوند دارای برکات و حسنات مختلف در زندگی اجتماعی و فردی است که از سوی خداوند نصیب انسان می‌شود.

معاون امور استان‌های شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با گرامیداشت ایام آزادسازی خرمشهر، تصریح کرد: به فرموده امام امت خرمشهر را خداوند آزاد کرد و باید این حرکت بزرگ به نسل جوان انتقال داده شود.

این مسؤول با اشاره به اینکه رهبر انقلاب تاکید دارند که وقتی برای خداوند به میدان بیاییم خدا با ما بوده و نتیجه کارها با خداوند است، ادامه داد: یکی از اولویت‌ها و ضروریات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی این است که به آموزه‌های دینی و قرآنی توجه داشته باشیم.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه نماز جمعه تریبون مهم نظام اسلامی است، ادامه داد: از مهم‌ترین رسالت‌های امامان جمعه دعوت مردم به تقوای الهی است.

وی با اشاره به اینکه عالم فرزانه آیت‌الله جوادی آملی می‌فرمایند که اگر انسان هوا و هوس را کنار بگذارد خداوند همه عالم و مخلوقات خود را در اختیار او قرار می‌دهد، اضافه کرد: یکی از رسالت‌های نماز جمعه این است که هر جمعه مردم تفهیم شده و بیاندیشند که وقتی کار برای خداوند باشد پیروزی به ارمغان می‌آید.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه اگر همه دشمنان بخواهند انسان مومن را خوار کنند ولی خدا نخواهد کاری از پیش نمی‌رود، بیان کرد: اگر وقایع انقلاب اسلامی و حوادث متعدد آن بازگو شود دشمنان به تحیر وا داشته می‌شوند.

معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه دشمنان زیادی تلاش دارند تا ریشه انقلاب اسلامی را بخشکانند، گفت: اگر خداوند بخواهد برای او کار ساده‌ای است و به راحتی دشمن ذلیل می‌شود همان‌طور که خداوند برای ما توطئه‌ها و تحریم‌ها را آسان کرده و ذلالت دشمنان با بازگشت نقشه‌های آنها به خودشان رقم زده است.

منبع:فارس

 

زمان انتشار: ۶ خرداد, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو