زمان انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ -

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران :

پاسخگویی،وظیفه مهم و مشترک همه مسئولان است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران در آئین معارفه سرپرست فرمانداری نور گفت : پاسخگویی ، وظیفه مهم و مشترک همه‌ی مسئولان است و فرمانداران باید با سعه‌ی صدر هم پاسخگوی موافقین و هم مخالفین دولت باشد

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ معاون سیاسی ، امنیتی استانداری مازندران در این آئین گفت: مسئولیتی که به یک فرد سپرده می‌شود گذرا و یک امانت است و مسئولان شأنی جز نوکری مردم ندارند.
وی افزود:تاکید مقام معظم رهبری بر ایجاد اشتغال و رفع بیکاری‌ست و این امر ، تنها با اکسیر حیات بخش وحدت میسر می گردد زیرا امروز ، استراتژی و تئوری دشمن شکاف در ایران ، بین قوای سه گانه،سازمانهای حکومتی، گروههای سیاسی، مردم و مسئولین است و تمام ابزار پیچیده جنگ نرم را در این امر به کار خواهند گرفت.

علیرضا یونسی با اشاره به حوادث و ناآرامی های اخیر در کشور ضمن  قدردانی از هوشیاری نیروی انتظامی،سپاه،وزارت اطلاعات، مراجع قضایی و مردم ، گفت: مازندران در اغتشاشات اخیر جزو استان‌های سفید بوده ولی همان تعداد محدود از افرادی که  به ناآرامی ها دامن زدند شناسایی شده اند و به زودی تاوان عمل خویش را  پس خواهند داد.
این مسئول در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد : پاسخگویی ، وظیفه  مهم و مشترک همه‌ی مسئولان است .
وی ادامه داد : فرماندار، باید با سعه‌ی صدر هم پاسخگوی موافقین و هم مخالفین دولت باشد و از همه ی ظرفیت های شهرستان در جهت توسعه بهره ببرد .
یونسی در ادامه با اشاره به برنامه های استاندار در زمینه توسعه استان گفت : نگاه دریا محوری ، ساماندهی زباله و نیز برند سازی جزو برنامه های اولویت دار استاندار می باشد که باید در دستور کار همه مسئولان بویژه فرمانداران نیز قرار گیرد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این آئین ضمن قدردانی از خدمات چهارساله هادی خنجری فرماندار سابق شهرستان نور، علی شادمان را به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی کرد.
شادمان پیش از این به مدت ۲ سال هدایت سکان فرمانداری شهرستان نوشهر را برعهده داشت .

زمان انتشار: ۲۰ دی, ۱۳۹۶

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو