زمان انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ -

سرپرست فرمانداری نور:

بهره‌مندی از فکر و امکانات مادی سرمایه گذار برای ایجاد اشتغال ضروری است

سرپرست فرمانداری نور ، جذب سرمایه گذار را از برنامه های اولویت دار خود عنوان کرد و افزود: باید از فکر و امکانات مادی سرمایه گذار باید برای ایجاد اشتغال در منطقه بهره جوییم

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان نور با حضور دکتر یونسی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و دکتر قمی مدیرکل سیاسی استانداری مازندران،ائمه جمعه نور،چمستان،ایزدشهر،مدیران ادارات و مردم شریف شهرستان نور در سالن پیامبر اعظم(ص)رویان برگزار شد.

شادمان در این مراسم اظهار کرد:رشد یک منطقه به همان نقطه وابسته است و با اعتماد به نفس، توجه به عملگرایی باید در اولویت قرار بگیرد.

وی افزود: برای اقناع نسل جدید در حوزه اشتغال نیاز به تلاش و تغییرات اساسی‌ست

 

سرپرست فرماندار نور سخن را مقدمه عمل برشمرد و اضافه کرد: مبنای من در ماندن و نماندن یک مدیر در شهرستان ، کار و عمل است و اگر کار با همدلی و همگرایی همراه باشد خدمت به ثمر می رسد.
این مسئول در ادامه گفت: اعتبار سالانه یک اصل است ولی نباید منتظر اعتبار سالانه بمانیم بلکه باید با استفاده از امکانات موجود یک منطقه دست به اقدامات جدی بزنیم.

شادمان جذب سرمایه گذار را از برنامه های اولویت دار خود عنوان کرد و افزود: باید از امکانات مادی و فکر سرمایه گذار برای ایجاد اشتغال در منطقه بهره ببریم؛ همانگونه که در نوشهر به همین واسطه چهارهزار میلیارد سرمایه جذب کردیم و با ساخت یکی از شیک ترین هتل ها با یازده هزار هکتار زیربنا ، عملیات احداث طبقه بیست و سوم آن کلید زده شد.

سرپرست فرمانداری نور تصریح کرد:کل عالم جز ذات حق در حال تغییر است و مهم چگونه عمل کردن است تا در پیشگاه خداوند و مردم شرمنده نشویم و در مدت زمانی که این بار امانت بر دوش ماست باید دستمان را به سوی افرادی دراز کنیم که دستشان از ما دور است.

زمان انتشار: ۲۰ دی, ۱۳۹۶

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو