زمان انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ -

فرماندار سابق شهرستان نور:

چیزی که از یک مسئول در ذهن مردم باقی می ماند، خدمت صادقانه است

فرماندار سابق شهرستان نور گفت:مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی با پذیرفتن بار امانت و مسئولیت تفکری جز خدمت در سر نداشته باشند زیرا مسئولیت گذراست و چیزی که از یک مسئول در ذهن مردم باقی می ماند خدمت صادقانه است.

به گزارش خبرنگار سرای نور ؛ هادی خنجری در مراسم تودیع خویش در سمت فرماندار شهرستان نور گفت: افتخارم این است که به عنوان نماینده دولت در خدمت مردم فهیم نور بودم.

فرماندار سابق شهرستان نور افزود: مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی با پذیرفتن بار امانت و مسئولیت ، باید پیرو شهدا و عملگرا باشند و تفکری جز خدمت در سر نداشته باشند زیرا مسئولیت گذراست و امانت به فرد دیگری سپرده می شود و چیزی که از یک مسئول در ذهن مردم باقی می ماند خدمت صادقانه است.

وی تصریح کرد: من در میدان مین آموختم که برای عزت و عظمت کشورم سرم را بدهم اما سرم را برای گرفتن مقام و منزلت و جایگاه در مقابل کسی فرود نیاورم.

 

این مسئول خاطرنشان کرد:باید به خاطر قصورمان از پیشگاه ملت عذرخواهی کنیم و اگر نمره قبولی از ملت گرفتیم شاکر خداوند باشیم.

وی ادامه داد:مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان از مشقت های مسیر خدمت و کمبود منابع و اعتبارات مطلع اند اما با این حال توانستیم با رشد اعتبارات شهرستان اتفاقات خوب و مهمی را در این چهارسال رقم بزنیم .

خنجری، رئیس شورای تامین شهرستان نور گفت : در این ۴ سال بالاترین ضریب امنیتی را نسبت به سالهای گذشته داشته ایم و با وجود اینکه در انتخابات ریاست جمهوری ذینفع بودیم، امانت را رعایت کرده وتحت فشار هیچ شخص و گروهی قرار نگرفتیم .

فرماندار سابق شهرستان نور در پایان گفت: خرسندم ازینکه از حضور مردم بزرگ،باشعور و بافرهنگ شهرستان نور، عرصه خدمت را با آبرو ترک می کنم ومیدان خدمت به مردم این شهرستان را به همکار توانمندم دکتر علی شادمان می سپارم.

زمان انتشار: ۲۰ دی, ۱۳۹۶

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو