زمان انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۵ -

امام جمعه نور:

انتخاب آیت الله جنتی نقشه دشمنان را در مجلس شورای اسلامی نیز نقش بر آب خواهد کرد

امام جمعه نور گفت: آیت الله جنتی یار وفادار انقلاب و نظام است و انتخاب وی در مجلس خبرگان، نقشه دشمنان را در مجلس شورای اسلامی نیز نقش بر آب خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سرای نور، حجت‌الاسلام سید مهدی امیری ارجمند در نماز جمعه نور اظهار کرد: قرآن برای کسانی که در مسیر تقوا قرار گرفته‌اند منشور هدایت است و انسان با تقوا انسانی نورانی است که از هدایت‌های قرآن در فهم و عمل بهره‌مند شود.

وی گفت: کسانی که به آموزه‌های قرآن در عمل توجه کنند نورانیت پیدا می‌کنند و به علت نورانیت و انتخاب راه مستقیم در میان مردم مرتبه و ارزش بالایی دارند.

امام‌جمعه نور تصریح کرد: قرآن چراغ راهنمایی است که هر کس می‌خواهد در مسیر درست قدم بردارد باید از این چراغ استفاده کند تا گمراه نشود.

امیری ارجمند خاطرنشان کرد: خداوند متعال فرموده است: “استغفار کنید و پرهیزگار باشید زیرا استغفار مایه مغفرت و باران رحمت الهی است.”

وی گفت: حضرت علی (ع) در مورد اخلاص در کارها فرمودند:”اخلاص ملاک و معیار بندگی ما بندگان است و کارهایی رنگ خدایی دارد و مورد رضایت خداوند است که مخلصانه باشد.”

امام‌جمعه نور بیان کرد: هیچ عملی از انسان قبول نمی‌شود مگر در آن اخلاص وجود داشته باشد و انسان‌های باتقوا در کارها فقط خدا را می‌بینند.

امیری ارجمند با اشاره به ۷ خرداد سال روز تأسیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتظار مردم، خانواده شهدا و رزمندگان از کسانی که در دوره‌ی مجلس دهم رهسپار خانه ملت می‌شوند اخلاص و تقوا در انجام وظیفه است.

وی خاطرنشان کرد: نماینده مردم باید در مجلس شورای اسلامی به مشکلات مردم در امور اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و … به بهترین نحو ممکن و طبق قانون پاسخ‌گو و به محرومان جامعه توجه ویژه داشته باشد.

امام‌جمعه نور اظهار کرد: اگر نماینده‌ای به دنبال جناح، لیست و … باشد نمی‌تواند به وظایف خود به‌درستی عمل کند.

امیری ارجمند گفت: نماینده باید در مجلس با تعیین و تصویب قانون به‌عنوان فرد مؤمن و نخبه حضور فعال داشته باشد.

وی با اشاره به اجلاسیه خبرگان در دوره جدید اظهار کرد: نمایندگان مجلس خبرگان یک حادثه تاریخی را رقم زندند و با انتخاب اصلح در انتخابات رئیس و هیئت‌رئیسه خبرگان دشمنان ایران اسلامی را ناامید کردند.

امام‌جمعه نور گفت: آیت‌الله جنتی یار وفادار انقلاب و نظام است و انتخاب در مجلس خبرگان نقشه دشمنان را در مجلس شورای اسلامی نیز نقش بر آب خواهد کرد.

این مسئول تأکید کرد: این انتخابات برتری گفتمان انقلابی را در جریان غرب‌گرا به مردم نشان داد و برخی‌ها از برجام به‌عنوان فتح الفتوح، آفتاب تابان، گشایش اقتصادی و … نام می‌برند اما ما چیزی مشاهده نکردیم و به فرموده رهبر معظم انقلاب فقط روی کاغذ نوشته‌شده و سودی عاید مردم و کشور نشده است و فتح الفتوح پیروزی، فتح خرمشهر بوده است.

امیری ارجمند در پایان با اشاره به ۱۵ خرداد افزود: مردم برای حفظ انقلاب، کشور، نظام، خون شهدا و حمایت از ولایت همچنان ایستاده‌اند.

 

زمان انتشار: ۸ خرداد, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو