زمان انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ -

اعتبار هزار میلیارد تومانی برای گازرسانی به مناطق ییلاقی بخش بلده و چمستان

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت گفت: هزار میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به مناطق ییلاقی بخش بلده و چمستان در نظر گرفته شده که در بهار سال آینده کلنگ عملیات گازرسانی به این مناطق را خواهیم زد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،علی اسماعیلی در جلسه شورای اداری شهرستان نور با تبریک انتصاب علی شادمان به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان و تقدیر از تلاش‌های هادی خنجری فرماندار سابق، اظهارکرد: پیشنهاد دولت در خصوص بودجه در کمیسیون تلفیق درحال بررسی است و مبنی بر افزایش قیمت در سه بخش بوده، اما با تصمیمات جدید افزایش قیمت صورت نخواهد گرفت، به همین علت در سال پیش رو سال خوبی برای بودجه نداریم.

 

وی با اشاره به تجمعات اخیر، افزود: تجمعات اخیر به دلیل عدم پاسخ به مطالبات مردم بوده اما پس از آن عده‌ای از این تجمعات سوء‌استفاده کردند و تجمعات را به سمت مبارزه با نظام و ارزش‌های اسلامی هدایت کردند که مردم با همت نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و وزارت اطلاعات در مقابل یاوه‌گویی‌های دشمنان دین ایستادند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت روز مجلس چهار همایش در نور، محمودآباد، نوری‌های مقیم آمل و نوری‌های مقیم تهران برگزار کردیم.

این مسئول بیان کرد: هدف از برگزاری این همایش پاسخگویی مدیران و حق پرسش و مطالبه‌گری از مسئولان بوده است.

اسماعیلی بر وظیفه نظارتی مردم بر عملکرد مدیران تأکید کرد و گفت: ما به عنوان وکیل مردم، برای کسب اعتماد ملی باید پیگیر مطالبات به‌حقشان باشیم.

وی در ادامه از فرماندار خواستار کلنگ‌زنی بیمارستان نور و در دستور کار قرار دادن پروژه فاضلاب شهرهای نور، رویان، ایزدشهر و امیرآباد برای حفظ محیط زیست شد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی همچنین به گازرسانی مناطق ییلاقی بخش بلده و چمستان اشاره کرد و افزود: هزار میلیارد تومان اعتبار به این منظور در نظر گرفته شده و در بهار سال آینده کلنگ عملیات گازرسانی به این مناطق را خواهیم زد.

این مسئول در پایان از افتتاح استادیوم ورزشی شهید ناطق نوری نور با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای سال آینده و ساخت هتل پنج ستاره با جانمایی زمین از سوی شهردار جهت توسعه گردشگری شهرستان خبر داد.

زمان انتشار: ۲۲ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو