زمان انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ -

فرماندار شهرستان نور:

مدیران دستگاه‌ها باید با ارباب رجوع تعامل اخلاقی و انسانی داشته باشند

فرماندار شهرستان نور گفت:مدیران دستگاه‌ها باید با ارباب رجوع تعامل اخلاقی و انسانی داشته باشند و از مدیران جسوری که کارمیدانی می‌کنند، حمایت می‌کنم.

به گزارش خبرنگار سرای نور،علی شادمان با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید در حالی مسئولیت را بر عهده گرفت که پروژه‌های تعهد داده دولت ۲۱۴ هزار میلیارد بوده است، اظهار کرد: ۱۶۳ هزار میلیارد پروژه‌های کلنگ زده شده، که دولت باید این تعهدات را انجام بدهد.

 

وی با اشاره به تحرکات اجتماعی اخیر گفت: منکر اشکالات، نارسایی‌ها و کمبودها در دستگاه‌های اجرایی نیستیم اما برخی بزرگنمایی‌ها نگاهی را القا می‌کند که انگار نیاز به یک انقلاب عظیم در ادارات است.

فرماندار نور با اشاره به اینکه اشکالات جدی در ادارات وجود دارد، افزود: استدلال باید منطقی باشند و از جزء به کل تعمیم ندهیم و در بیان حقایق باید در مردم امید ایجاد شود و هیچ کس در دایره کشتی شهرستان نور تافته جدا بافته نیست البته مردم مشکلات جدی دارند و مهم این است که درک عمومی و وجدان اجتماعی معمولاً درست قضاوت می‌کند و آیا یک مدیر در جایگاه خودش با آنچه در توان دارد کار می‌کند؟ و این جزء آسیب‌های جامعه است و ما در بسیاری از پروژه‌هایی که راکد مانده، مقصر هستیم.

 

این مسئول تصریح کرد: حفظ نظام به شعار نیست بلکه مردم باید در عمل از ما راضی باشند که ارزش این کار کمتر از ایثار رزمندگان در جبهه‌ها نیست.

شادمان اضافه کرد: امروز دشمنان خارجی به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و نظام هستند و اهانت به مقدسات و آتش زدن مساجد دیگر اعتراض محسوب نمی‌شود.

وی با اشاره به رفع نارسایی‌ها در دستگاه‌ها اظهارکرد: اگر افراد برای رسیدگی به کار از هر دستگاهی به فرمانداری رجوع کنند نشان از اشکال در آن دستگاه اجرایی است، مدیران دستگاه‌ها باید با ارباب رجوع تعامل اخلاقی و انسانی داشته باشند و این اعتماد را در افراد به وجود بیاورند که هر جا مراجعه کنند پاسخ دیگری دریافت نمی‌کنند.

 

فرماندار نور گفت: باید تا آنجا که می‌توانیم در چهارچوب قانون و به نفع مردم کار کنیم زیرا رضایت مردم نباید شعاری باشد بلکه باید واقعی باشد و زمانی مردم از مسئولان راضی هستند که مطمئن باشند که مدیران با تمام وجود تلاش و تمام راه‌های ممکن را برای رفع مشکل مردم طی می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: باید پروژه‌هایی که نماینده شهرستان بیان کرد پیگیری و اجرایی شود، البته اعتبارات محدود است و باید از ظرفیت داخل شهرستان بهره ببریم و جریان حرکت در پروژه‌ها باید معنا دار باشد.

شادمان اظهارکرد: نگاه مدیرانی که صرفاً استانی باشد را نمی‌پذیرم زیرا این برای شهرستان یک آفت است و هر مدیری در شهرستان باید در چهارچوب قانون، متناسب با سازگارها، دستورالعمل‌ها از حداکثر اختیارات بهره ببرد.

وی بر اعتماد به نفس بالای مدیران تأکیدکرد و افزود: از مدیران جسوری که کار میدانی می‌کنند، حمایت می‌کنم، ما باید جلوتر از اعتبار حرکت کنیم و با سرعت رشد بالا و پیشرفت چشمگیر پروژه‌ها اعتبار نیز تعلق خواهد گرفت.

در این جلسه مصوب شد بانک‌های عامل سامانه بهینه یاب با تسهیل بیشتر، تسهیلات را بپردازند و بر تعیین تکلیف وضعیت زمین زباله توسط شهرداری‌ها نیز تأکید شد.

زمان انتشار: ۲۲ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو