زمان انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ -

قلی‌زاده: مقابل استقلال حق‌مان بیشتر از یک گل بود

هافبک تیم سایپا معتقد است در دیدار برابر استقلال حق‌ نارنجی پوشان بیشتر از یک گل و نتیجه تساوی بود و اگر کمی خوش‌شانس‌تر بودند بازی را می‌توانستند پیروز شوند.

سرای نور؛

علی قلی زاده را می توان یکی از بهترین بازیکنان تیم سایپا در لیگ هفدهم دانست. هافبک هجومی نارنجی پوشان در ادامه بازی های خوب خود، در دیدار برابر استقلال نیز توانست بازی چشم نوازی از خود نشان دهد. او در رابطه با این دیدار و کسب نتیجه تساوی گفت: هرکاری می‌کردیم توپ‌هایم گل نمی‌شد. ما تلاش خودمان را کردیم تا با پیروزی از زمین خارج شویم که خداراشکر در نهایت موفق شدیم به دروازه استقلالی ها برسیم.

او درباره عدم گلزنی خود در این بازی گفت: من، مهدی و محمد عباس‌زاده تمام تلاشمان را کردیم که توپ‌هایمان را گل کنیم ولی توپ به دروازه استقلال نمی‌رفت و به تیرک اصابت می‌کرد و به بیرون می‌رفت. البته فرقی نمی‌کند که چه کسی گل بزند و همین که رضا توانست نتیجه بازی را تغییر دهم هم خوب است.

قلی زاده ادامه داد: معتقدم حق‌مان بیشتر از یک گل و نتیجه تساوی بود و اگر کمی خوش‌شانس‌تر بودیم مطمئنا بازی را می‌توانستیم ببریم. برای آنکه ما با جو ورزشگاه و شرایط بازی آشنا شویم دقایقی از بازی گذشت و برای همین آنها در نیمه اول روی دروازه ما بودند اما ما در نیمه دوم هرچه در توان داشتیم گذاشتیم تا بتوانیم نتیجه بازی را تغییر دهیم که خب با تک گل اسدی این اتفاق رخ داد. در کل فکر می‌کنم ما خیلی بهتر از استقلال بودیم.

ملی پوش سایپا در رابطه با مسائل مالی ایجاد شده در این تیم در آستانه دیدار برابر استقلال گفت: به آن صورت انرژی مثبتی نداشتیم و ای کاش پولی که قبل از بازی برایمان واریز کردند را بعد از بازی به حساب‌هایمان می‌ریختند و برای همه بچه‌ها واریز می‌شد. مسئولین گفتند مشکلات حل خواهد شد و منتظریم تا این قول‌هایی که در این رابطه دادند عملی شود.

او ادامه داد: این بازی خیلی به تیم روحیه داد. به هرحال توانایی بچه‌ها خیلی زیاد است و سعی می‌کنیم هفته بعد مقابل تراکتور ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم. البته این تیم در نیم فصل خوب تقویت شده است و بازیکنان خوبی جذب کرده است.

قلی زاده درباره ادامه حضور خود در تیم ملی گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که در جمع ملی‌پوشان باشم و در ریکاوری که برای ملی‌پوشان حاضر در لیگ در نظر گرفتند حضور داشته باشم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو