زمان انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ -

با دیدن مسی، مو به تنم سیخ شد

یری مینا، مدافع کلمبیایی جدید بارسلونا امروز رسما به هواداران این باشگاه معرفی شد.

سرای نور؛

مینا امروز قرارداد خود با بارسلونا را تا سال ۲۰۲۳ امضا کرد و به اولین بازیکن کلمبیایی تاریخ بارسا تبدیل شد.

 

 

 

 

او پس از درخشش در ترکیب پالمیراس توجه باشگاه بارسلونا را به خود جلب کرد و در حالی که انتظار می رفت انتقال او تابستان نهایی شود، پس از درخواست جدایی ماسکرانو، او زودتر از موعد به بارسلونا اضافه شد.

 

مینا پس از امضای قرارداد و هنرنمایی روی چمن نوکمپ، در نشستی خبری به خبرنگاران گفت:« قبل از هر چیزی باید از مسئولان بارسا برای اینکه نسبت به جذب من اصرار به خرج دادند تشکر کنم. این رویایی بود که به حقیقت پیوست. دوست دارم هر چه سریع تر کار خودم را شروع کرده و با هم تیمی هایم آشنا شوم. حالا زمان فکر کردن به کارهای بزرگ و فتح تمام جام هاست.»

 

برخورد روز گذشته با مسی:« اولین مواجهه من با مسی بسیار خاص بود. مسی روی نیمکت نشسته بود که به سمتش رفتم و برخورد بسیار خوب و گرمی با من داشت. اعتراف می کنم که با دیدن او مو به تنم سیخ شد.»

 

 

 

 

بارسلونا:« همیشه هوادار بارسا بودم و امروز در مراسم معارفه، کلمبیایی های زیادی هم حضور داشتند که از همه آنها متشکر هستم. در همین چند روز حضورم در بارسلونا شادی و شعفی باورنکردنی را تجربه کرده ام.

من همیشه بازی مدافعان بزرگ دنیا را تعقیب کرده ام و در بارسلونا مدافعین بزرگی چون پیکه، ماسکرانو و اومتیتی حضور دارند که می توانم چیزهای زیادی از آنها یاد بگیرم.»

 

شادی گل خاص:« در صورت گلزنی سعی خواهم کرد آرامشم را حفظ کرده، خودم را کنترل کنم و هم تیمی هایم را با شیوه رقصم وفق بدهم.»

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو