زمان انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ -

مربی بتیس و تایید خبر تمایل سبایوس به بازگشت

دنی سبایوس پس از چند ماه تجربه ناموفق در رئال قصد بازگشت به باشگاه سابقش رئال بتیس را دارد.

سرای نور؛

سبایوس تابستان امسال در حالی که از بارسا و اتلتیکو هم پیشنهاد داشت، در نهایت راهی رئال شد ولی پس از گذشت ۶ ماه، او تنها در دو بازی لالیگا از ابتدا به میدان رفته و در ۱۲ بازی حتی فرصت حضور یک دقیقه ای در میدان را هم کسب نکرده است.

در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر تمایل او برای بازگشت به بتیس شنیده شده اما طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، به دلیل منع قانونی امکان این انتقال میسر نیست.

 

 

 

 

کیکه ستین، سرمربی بتیس در نشست خبری امروز خود و در واکنش به شایعات بازگشت سبایوس گفت:« دنی بازیکن بسیار خوبی است. وقتی پیشنهاد رئال رسید، با او صحبت کردم و گفتم که می دانم رفتن به رئال پیشرفت بزرگی محسوب می شود. به سبایوس گفتم که تصمیمش را درک می کنم ولی خوب می دانستم که بازی در رئال و تطابق با فضای این تیم برای بازیکنی جوان مثل او چقدر دشوار است.

همانقدر که پیش از جدایی سبایوس تمایل به حفظ او داشتم، حالا هم تمایل به بازگشت او دارم. تمام احتمالات و راه های ممکن برای چنین اتفاقی را بررسی خواهیم کرد هرچند نمی دانم رئال اجازه این انتقال را خواهد داد یا خیر. تا جایی که می دانم، خود سبایوس هم علاقه دارد که به بتیس برگردد چون نمی خواهد شانس حضور در جام جهانی را از دست بدهد.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو