زمان انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ -

هواداران دورتموند و تهدید به تحریم بازی با آگزبورگ

هواداران دورتموند به نشانه اعتراض، دیدار تیمشان برابر آگزبورگ را به خاطر برگزاری در روز دوشنبه تحریم خواهند کرد.

سرای نور؛

هواداران دورتموند اعلام کردند که بازی خانگی تیم‌شان در ۲۶ فوریه(هفتم اسفند) مقابل آگزبورگ را به نشانه اعتراض به برگزاری این دیدار در نخستین روز هفته‌ (دوشنبه) تحریم خواهند کرد. یان هنریک گروتسکی، سخنگوی دورتموند در فیسبوک نوشت:« این شرایط قابل قبول نیست و نمی‌خواهم در چنین بازی‌هایی حضور داشته باشیم تا این برنامه ادامه‌ پیدا نکند.»

 

 

 

 

او در ادامه‌ نوشت:« برگزاری بازی‌ها در روز اول هفته‌ یک گام بزرگ برای فروش در فوتبال است اما نکته منفی آن پیش از همه قابل توجه است تنها نباید برای منافع باشگاه‌ها و شبکه‌های تلویزیونی کار کرد. به همین خاطر با وجود این که از ته قلب دوست نداریم برای دیدار مقابل آگزبورگ به ورزشگاه نخواهیم رفت و بلیت‌های این بازی را از بین خواهیم برد. این تیم به هیچ وجه علیه باشگاه نیست. تنها نمی‌خواهیم بپذیریم بازی‌های بوندسلیگا در روزهای دوشنبه برگزار شود.»

 

برای نخستین بار است که در لیگ آلمان دوشنبه شب بازی برگزار می‌شود. در مجموع در دور برگشت پنج بازی در ساعت ۱۱ شب انجام خواهد شد. با وجود اعتراض هواداران که دوست ندارند بازی‌ها در این روز برگزار شود لیگ آلمان به خاطر قرارداد تلویزیونی این برنامه را تغییر نخواهد داد. همچنین این اتفاق باعث می‌شود تیم‌هایی که پنج‌شنبه‌ها در لیگ اروپا بازی می‌کنند بیشتر استراحت کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو