زمان انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ -

سرعت بالای پدیده برای دور شدن از کورس سهمیه

تیم قرمزپوش مشهدی در نیم فصل دوم عملکرد خوبی از خود به جای نگذاشته است.

سرای نور؛

شاگردان رضا مهاجری با گذشت ۴ هفته از شروع نیم فصل دوم هیچ نشانی از تیم مدعی نیم فصل اول خود ندارند. بازیکنان پدیده که در نیم فصل اول از ۴ بازی ابتدایی خود ۵ امتیاز کسب کرده بودند، در نیم فصل دوم پسرفت داشتند تا حالا رتبه ای دو رقمی در جدول رده بندی داشته باشند.

شاگردان مهاجری که نیم فصل اول را به عنوان مدعی کسب سهمیه به پایان رساندند، در شروع نیم فصل دوم بعد از کسر ۶ امتیاز دیگر به فرم خوب خود باز نگشتند و حالا تبدیل به تیمی معمولی در میانه های جدول شدند.

پدیده در نیم فصل نه تنها ۶ امتیاز خود را از دست داد بلکه اکبر ایمانی هافبک تاثیر گذار و ملی پوش  این تیم نیز از جمع بازیکنان پدیده جدا شد و غیبت این بازیکن و عدم جذب بازیکن موثر در خط میانی باعث شده تا پدیده تقریبا نشانی از تیم مدعی نیم فصل اول نداشته باشد. شاگردان مهاجری در خط حمله نیز طراوت نیم فصل اول را ندارند؛ قرمزپوشان مشهدی در ۴ دیدار ابتدایی نیم فصل اول ۷ گل به ثمر رساندند اما در نیم فصل دوم تنها ۲ گل به ثمر رساندند تا روند افت این تیم کامل شود.

به نظر می رسد با ادامه این روند پدیده امسال نیز نمی تواند به رویای لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند و باید به رتبه ای در میانه جدول اکتفا کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو