زمان انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ -

در اسپانیا قدر داوید دخیا را نمی دانند

خوان ماتا در مصاحبه اختصاصی با مارکا به انتقاد از شیوه نگاه رسانه های اسپانیایی نسبت به لژیونرها پرداخت.

سرای نور؛

خوان ماتا سال هاست که از اسپانیا دور است و پس از جدایی از والنسیا برای چلسی و منچستریونایتد به میدان رفته است. در سالیان اخیر اسپانیایی های زیادی نیز لالیگا را به مقصد لیگ جزیره ترک کرده اند و به عقیده بسیاری، موفق ترین آنها کسی جز داوید دخیا نبوده است.

 

 

 

 

خوان ماتا در مورد هم تیمی خود دخیا به مارکا گفت:« او فوق العاده و بی نظیر است. در انگلیس به خوبی قدر توانایی های داوید را می دانند ولی در اسپانیا خیر. ما هنوز نمی دانیم که چه گلر ارزشمندی را در اختیار داریم. برخی مواقع که فهرست بهترین گلرهای دنیا را در رسانه های اسپانیایی و یا دیگر کشورها می خوانم و نامی از دخیا نمی بینم، با خودم می گویم که اینها اصلا بازی های یونایتد را تماشا کرده اند؟

داوید در هر بازی چند مهار شگفت انگیز دارد و بارها باعث کسب امتیاز برای یونایتد شده است. او سال هاست که یک روند رو به رشد را طی می کند. من هر روز با او تمرین می کنم و گلرهای بسیار کمی را در حد و اندازه هایش دیده ام.

این نگاه نه فقط به دخیا که به دیگر لژیونرها نیز وجود دارد. من، دخیا، هررا، آسپلیکوئتا، موراتا، فابرگاس و سیلوا در لیگ جزیره و در بالاترین سطح بازی می کنیم ولی در اسپانیا خیلی به ما پرداخته نمی شود. این سوال را از سیلوا هم پرسیدم و او با من موافق بود.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو