زمان انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ -

تنها راه اخراج زیدان از نیمکت رئال

زیدان روزهای سخت و پرفشاری را در رئال مادرید سپری می کند و در هفته های اخیر همه چیز خلاف میل او پیش رفته است.

سرای نور؛

دو سال از حضور زیدان روی نیمکت رئال می گذرد و سرمربی فرانسوی حالا سخت ترین روزهای خود را پشت سر می گذارد. امید برای قهرمانی لالیگا به واسطه اختلاف ۱۶ امتیازی نسبت به بارسا از بین رفته و بدتر اینکه ممکن است در یک ماه پیش رو، رئال امید برای قهرمانی در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری را هم از دست بدهد.

شایعاتی مبنی بر اختلافات جدی زیدان و مدیریت رئال بر سر جذب بازیکن در انتقالات زمستانی هم به گوش می رسد و گفته می شود که زیزو به همین دلیل و در صورت عدم کسب نتایج مورد انتظار، حتی پیش از اتمام فصل برکنار خواهد شد.

 

 

 

 

نشریه مارکا در همین رابطه گزارش داد که هیچ راهی برای اخراج زیزو وجود ندارد مگر اینکه خود او از ادامه کار انصراف دهد. زیدان به خاطر دو سال پرافتخاری که در رئال داشته، از حداکثر اعتبار در نزد مدیریت رئال برخوردار است و تصمیمات فنی او همگی مورد احترام هستند.

 

در واقع زیدان تا زمانی که خودش بخواهد و احساس کند می تواند مجموعه تحت اختیارش را به خوبی هدایت کند، بر مسند کار باقی خواهد ماند. لازم به ذکر است که زیدان هفته پیش تاکید کرده بود که تصور نمی کند به مانند ونگر و فرگوسن، سال هایی طولانی هدایت یک باشگاه را بر عهده داشته باشد و خودش را تا ۱۰ سال دیگر، مربی رئال نمی بیند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو