زمان انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ -

نامداری: این گل سه امتیازی خیلی چسبید

گلزن جوان استقلال خوزستان ابراز امیدواری کرد تیمش با جذب نفرات جدید بتواند از قعر جدول فاصله بگیرد.

سرای نور؛وحید نامداری بازیکن جوان استقلال خوزستان در مورد برد خانگی تیمش مقابل پدیده گفت: از قبل می دانستیم که بازی مهمی در پیش داریم و برای پایان دادن به روند باخت های متوالی محکوم به کسب سه امتیاز بودیم. برای همین با انگیزه زیادی وارد میدان شدیم.

او ادامه داد: از همان ابتدای بازی میانه میدان را در اختیار گرفتیم و خدا را شکر توانستم دومین گل این فصل را بزنم که در نهایت با همین گل نیز سه امتیاز دلچسب گرفتیم. گلی که در اصفهان به سپاهان زدم را خیلی دوست دارم چون آن بازی شرایط خاص داشت اما اعتراف می کنم این گل سه امتیازی خیلی چسبید و مطمئن هستم تیم مان می تواند از قعر جدول فاصله بگیرد.

نامداری در مورد بازیکنان تازه جذب شده نیز گفت: خدا را شکر بازیکنان با کیفیتی به جمع ما اضافه شده اند و حالا می توانیم با امید بیشتری به لیگ ادامه بدهیم. ما نگاه ویژه ای هم به جام حذفی داریم و اگر از این فرصت بزرگ خوب استفاده کنیم، می توانیم جهش فوق العاده  داشته باشیم.

او در پایان خاطر نشان کرد: تیم در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و با همین انگیزه به مصاف پارس جم خواهیم رفت. آنها مدتی است که از روند خوبشان در نیم فصل اول فاصله گرفته اند اما این دلیل نمی شود که حریف را دست کم بگیریم. وقتی رقبای سرسختی مثل نفت تهران و سپیدرود حریفان خود را می برند، بی شک کسب برد در همه بازی ها تنها کاری است که باید برای فرار از قعر انجام دهیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو