زمان انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ -

کامدار: برای بازی با تیم محبوبم انگیزه داشتم

هافبک سابق تراکتوری ها در دیدارهای هفته نوزدهم برابر این تیم قرار گرفت. کامدار این بار با پیراهن نفت تهران روبروی تیم سابق خود قرار گرفت.

سرای نور؛احمد کامدار پس از دیدار برابر تیم سابق خود و به دست آوردن برتری مقابل تراکتوری ها گفت: در بازی مقابل پرسپولیس وقتی کارت زرد گرفتم خیلی نگران شدم و فکر می‌کردم سه کارته‌ام و برای بازی با تیم محبوب شهرم نمی‌توانم به میدان بروم اما خوشبختانه با پیگیری سرپرست تیم متوجه شدم که می‌توانم در این بازی برای تیمم بازی کنم و این موضوع پیش از بازی انگیزه‌ام را چند برابر کرد.

او درباره شرایط تیم تراکتورسازی گفت: تراکتور اصلا تیم ضعیفی نیست و آنها در نیم فصل دوم بازیکنان خوبی جذب کردند. بالاخره هر تیم در مقاطعی دچار بحران نتیجه‌گیری می‌شود و تراکتور هم احتمالا به دلیل اتفاقاتی که رخ داده چنین نتیجه می‌گیرد.

هافبک نفتی ها درباره نتیجه گیری مثبت این تیم در دو دیدار اخیر گفت: ما در این دو بازی سخت مقابل پرسپولیس و تراکتور نشان دادیم که نفت، همان تیمی است که سال گذشته قهرمان جام‌حذفی شده و تنها مشکلش همان ثبات مدیریت و عدم امکانات پیش از این بازی‌ها بوده که با آمدن مالک و سرمربی به آنچه می‌خواستیم رسیدیم. مطمئنا اگر همین روند را ادامه دهیم می‌توانیم فصل را با رتبه‌ای خوب یا حتی تک رقمی پایان دهیم.

کامدار درباره حریف پیش روی خود گفت: همیشه بازی با تیم‌هایی در شرایط مشابه سخت‌تر از بازی مقابل تیم‌های قدرتمند است چون دو تیم می‌خواهند هرچه دارند و ندارند را بگذارند تا بهترین باشند و از شرایط بد دور شوند. سیاه‌جامگان مقابل پرسپولیس به مانند ما خوب کار کرد حالا چون شکست خورده نمی‌توان گفت تیم ضعیفی است، آنها با همین نتیجه مقابل ما سختکوش‌تر و با انگیزه‌تر حاضر می‌شوند و می‌خواهند هرطور شده به جبران این شکست از ما امتیاز بگیرند. البته بازی ما مقابل مشهدی‌ها در خانه است و این به نفع ماست اما ما نباید اسیر شرایط باشیم و گول رتبه و قعرنشینی آنها را بخوریم.

او در پایان گفت: از هواداران ترک‌زبان تشکر می‌کنم که همیشه به من محبت دارند و از ابتدا تا آخر تشویقم می‌کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو