زمان انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ -

مرادمند: مشکلی نیست به استقلال می‌رسم

مدافع پدیده خراسان گفت: مصدومیتم جدی نیست و چون می‌دانم مشکل خاصی نیست انشاالله به بازی با استقلال خواهم رسید.

سرای نور؛محمد حسین مرادمند که در بازی با استقلال خوزستان دچار مصدومیت زانو شده و تعویض شد، در گفتگو با خبرنگار ورزش سه اظهار داشت: فکر می‌کنم هفته هشتم لیگ‌برتر بود که دچار مصدومیت از ناحیه زانو شدم و دو ماهی را درگیر بهبودی آن بودم و دو هفته پیش هم دوباره بازی کردم و مشکلی نداشتم تا اینکه در اهواز در دقیقه۲۵ زانویم درد گرفت.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مشکل قبلی من رباط داخلی بوده، دکترها می‌گویند درد آن غیرطبیعی نیست و ظاهرا فشار بیش از حد آورده‌ام، البته یک ساعت دیگر هم MRI خواهم گرفت؛ اما مطمئن باشید که مشکل خاصی نیست و به بازی با استقلال خواهم رسید.

 

مدافع پدیده جو بازی تیم های شهرستانی برابر استقلال و پرسپولیس را خاص خواند و گفت: ما برای این بازی انگیزه‌های فراوانی داریم و انشاالله می‌رویم تا این بار در حضور هواداران خود برد دلچسب بازی در ورزشگاه آزادی را این بار در ثامن‌الائمه تکرار کنیم.

 

مرادمند استقلال را یک تیم بانظم و دیسپلین خطاب کرده و تصریح کرد: دیروز که بازی استقلال و ساپیا را می‌دیدم، این تیم فوق‌العاده بانظم و باثبات بود که با آرامش فوتبال بازی می‌کرد که ناشی از تفکرات خوب حاکم بر بحث فنی و مدیریتی باشگاه است. ما هم دست و پا بسته نیستیم و نشان داده ایم که اگر روز خوب مان باشد هیچ تیمی جلودار ما نیست.

 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که هواداران مشهدی پدیده روز جمعه را ب

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو