زمان انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ -

کرانچار پشت قلعه‌ امیر مات شد (عکس)

زلاتکو کرانچار موفق نشد روند خوب نیم فصل دوم را ادامه دهد و حالا پیش از هر زمان دیگری این مربی کروات تحت فشار قرار گرفته است.

سرای نور؛سپاهان نیم فصل اول را با تساوی برابر سایپا آغاز کرد؛ نتیجه ای که در شروع نیم فصل دوم هم تکرار شد. در بازی دوم اما همه چیز بر وفق مراد کرانچار رقم خورد. این مربی که در دیدار رفت برابر پدیده سنگین ترین شکست تاریخ لیگ برتر را همراه با تیمش تجربه کرده بود، در نیم فصل دوم و در اتفاقی غیرمنتظره با نتیجه ۴ بر صفر شاگردان مهاجری را شکست داد تا همه به شروع دوباره سپاهان امیدوار باشند.

دیدار سوم برابر پارس جنوبی جم در خانه این تیم بود و تساوی بدون گل باز هم مانع از کسب اولین پیروزی پیاپی کرانچار و تیمش بود؛ با این حال همه با خوش بینی به دربی اصفهان می اندیشیدند.

دربی که شروع شد، شاگردان کرانچار نمایش بهتری داشتند؛ اما باز هم در ضدحملات کرانچار و شاگردانش مات شدند تا ضعف های نیم فصل اول بار دیگر خود را در زمین مسابقه نشان دهد و تیم سپاهان با آشفتگی و دستپاچگی به بازی ادامه دهد.

 

 

البته اگر شانس یار سپاهانی ها بود، آنها می توانستند در نیمه اول بازی را جبران کنند، اما شاید سراسیمگی بیش از حد بازیکنان تیم و فشاری که متحمل می شدند، مانع از تمرکز و دقت آنها شده بود و در سوی دیگر امیر قلعه نویی شاگردانش را با آرایشی دفاعی برای حفظ گل زده در نیمه دوم راهی میدان کرد.

هر چه به پایان بازی نزدیک می شدیم، قلعه نویی و کرانچار مانند آنچه در زمین مسابقه اتفاق می افتاد، آرام تر بازی را دنبال می کردند و شاید هر دو نتیجه کسب شده را پذیرفته بودند. تعویض های کرانچار به کمک او نیامدند و در سوی دیگر امیرقلعه نویی توانست با بازیکنان جایگزین، نبض بازی را بیشتر کنترل کند و در نهایت باز هم آشفتگی  و عدم تمرکز بازیکنان بلای جان سپاهان شد تا تیر خلاص اینبار با اشتباه مدافع خودی کار کرانچار و سپاهان را در دربی تمام کند و کرانچار مقابل قلعه نویی مات شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو