زمان انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ -

ماتا: می‌خواهم قهرمان لیگ برتر شوم

خوان ماتا، هافبک منچستریونایتد تاکید کرد که همواره در کسب قهرمانی در لیگ برتر ناکام بوده و می‌خواهد بلاخره این جام را بالای سر ببرد.

سرای نور؛خوان ماتا در یونایتد به چهره ای محبوب تبدیل شده و پس از جدایی رونی، او با ۳۹ گل زده، بهترین گلزن حال حاضر یونایتد محسوب می‌شود. حال او تاکید کرد که می‌خواهد جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد.

او گفت:” می‌دانیم که در لیگ برتر فاصله امتیازات خیلی زیاد شده؛ ولی تا پایان می‌جنگیم. من می‌خواهم لیگ برتر را ببرم، زیرا همیشه از کسب این عنوان ناکام بوده ام.”

احتمال حضور در روسیه:

“اگر بتوانم در روسیه حضور پیدا کنم، فوق العاده است، زیرا این سومین جام جهانی من خواهد بود. امیدوارم با سخت کوشی در این رقابت ها حضور بیابم.”

عملکرد احتمالی اسپانیا در روسیه:

“سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. یک نسل به کلی عوض شده است؛ ولی هنوز استعداد و توانایی رقابت را داریم. اسپانیا مطمئنا از مدعیان است.”

رابطه با مورینیو:

رابطه من و مورینیو خوب است و این را صدها بار گفته ام. رابطه ای خیلی عادی، البته خوب. زیاد با هم حرف می‌زنیم، مخصوصا حالا در یونایتد. او با بازیکنان اسپانیایی رابطه خیلی خوبی دارد. وقتی زمان داشته باشیم، معمولا در پیش فصل ها، راجع به اهداف مشترکمان زیاد حرف می‌زنیم.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو