زمان انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ -

مسئولین باید حمایتشان از آثار فاخر را عملی کنند

کارگردان "سی و سه روز بعد" گفت: بنابر برنامه ریزی‌های انجام شده محصول سینمایی این پروژه در قالب چهار فیلم سینمایی به موازات سریال تولید خواهد شد.

جمال شورجه نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون درخصوص آخرین اخبار مربوط به ساخت پروژه تلویزیونی “موسی (ع)” گفت: هنوز رشدی در روند پیش تولید این اثر صورت نگرفته است. مسئولین فرهنگی مربوطه صحبت‌هایی در باب حمایت از این مجموعه را کرده‌اند اما باید دید در موقع عمل چه میزان از پروژه حصرت موسی (ع) حمایت خواهد شد.

وی در همین راستا افزود: مسئولین ما باید باور کنند که برای تولید اثری قرآنی و فاخر بودجه بیشتری نسبت به پروژه‌های خیابانی و آپارتمانی نیاز است و باید ساخت این مجموعه را جزوی از رسالت فرهنگی خود در ترویج قرآن بدانند.

کارگردان فیلم “سی و سه روز” درباره حضور بازیگرانی همچون محمود پاک‌نیت، جعفر دهقان و جهانبخش سلطانی در سریال موسی (ع) تصریح کرد: پیش از این با مصطفی زمانی برای بازی در این سریال صحبت شده و در مورد این دوستان که برای حضور در موسی (ع) علاقه خود را اعلام کرده‌اند باید بگویم که سعی می‌کنیم از حضور تمامی بازیگران بزرگ همچون این سه عزیز در این مجموعه بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به ساخت اثر سینمایی “موسی (ع)” تاکید کرد: بنابر برنامه ریزی‌های انجام شده محصول سینمایی این پروژه در قالب چهار فیلم سینمایی به موازات سریال تولید خواهد شد. ساخت فیلم سینمایی این اثر چکیده‌ای از سریال نخواهد بود و ما فیلمنامه مجزا و سینمایی برای موسی بسته و به احتمال فراوان بازیگران پروژه سینمایی با سریال متفاوت خواهند بود.

شورجه با اشاره به عیادت حبیب‌الله کاسه‌ساز خاطرنشان کرد: دو روز پیش به صورت تلفنی با فرزند این تهیه‌کننده بزرگ سینما صحبت کردم. وی مرحله سوم شیمی درمانی را پشت سر گذاشته و به دلیل ضعف همچنان بستری است. امیدوارم کاسه‌ساز هرچه سریعتر مرخص شده و سلامتی کامل خود را به دست آورد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو