زمان انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ -

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور:

نشان ملی نیما برای نخستین بار در کشور در زادگاه نیما یوشیج اهدا می‌شود

همایش جشنواره شعر مازندران به میزبانی همشهریان نیما یوشیج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرای نور،همایش جشنواره شعر مازندران به میزبانی همشهریان نیما یوشیج برگزار می‌شود.

 

 

داوودفلاح در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به جشنواره شعر مازندران به میزبانی شهرستان نور اظهارکرد: در این جشنواره نشان ملی نیما برای نخستین بار به یکی از برجستگان ادب فارسی کشور اهدا می‌شود.

 

وی گفت: مطمئناً با همراهی و همکاری همه دست اندرکاران و مسئولان، همایشی شایسته برای پدر شعر نو فارسی در زادگاهش، شهرستان نور برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور با اشاره به تشکیل ستاد این همایش افزود: فرماندار شهرستان نور، رئیس ستاد برگزاری جشنواره شعر مازندران است و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد نور به عنوان دبیر اجرایی ستاد می‌باشد.

 

این مسئول تأکیدکرد: شهرداران، شهرهای نور، رویان، چمستان، ایزدشهر و بخشداران شهرستان نور به عنوان کمیته مالی و پشتیبانی به ریاست فرشاد اسدی، شهردار نور در این همایش بزرگ حضور دارند که پشتیبانی این کمیته در برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم تأثیر بسزایی دارد.

 

فلاح گفت: در ۱۹ بهمن بزرگان ادب فارسی،استادان شفیعی کدکنی، سیروس شمیسا و … و شعرای مطرح کشور سید حسن حسینی، افشین علاء و… از مهمانان ویژه جشنواره شعر مازندران هستند.

 

وی با اشاره به اینکه نیما یوشیج شناسنامه شهرستان نور است، تأکیدکرد: هرجا در ادبیات فارسی نام نیما مطرح می‌شود، نام شهرستان نور می‌درخشد و نیما یوشیج ستاره درخشان ادبیات معاصر فارسی است که باید این ستاره پر فروغ حفظ و به نسل های آینده معرفی شود.

زمان انتشار: ۲۳ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو