زمان انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ -

جلسه کمیته فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان نور برگزار شد

جلسه کمیته فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان نور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،جلسه کمیته فرهنگی و هنری ستاد گرامی داشت دهه فجر شهرستان نور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نور برگزار شد.

 

داوود فلاح در این جلسه با اشاره به ایام دهه فجر اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران در سطح جهان نمونه و مثال زدنی است که دستاوردهای زیادی در حوزه سیاسی، مذهبی، دینی، اقتصادی و … داشته است.

 

 

وی گفت: وظیفه دستگاه‌های فرهنگی و هنری است که با تدوین برنامه‌های فرهنگی و هنری بتوانند دستاوردها و ارزش‌های انقلاب را به نسل جوان جامعه انتقال دهند.

 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور خاطرنشان کرد: این جلسه با حضور مسئول انجمن‌ها و کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان برگزار شد تا با هم‌اندیشی و برنامه ریزی بتوانیم در دهه چهارم پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پرتلاش تر و متفاوت تر این انقلاب را که از خون شهدا به ثمر نشسته، به نسل آینده و جوانان معرفی کنیم.

 

 

این مسئول تصریح کرد: با توجه به ایام فاطمیه برنامه‌های نمایشی طنز قبل از این ایام برگزار می‌شود و در انجمن نمایشی برنامه‌های جذاب از گروه‌های هنری، رایا و گروه نمایشی صبا اجرا می‌شود و نمایش، دزد جنگل از گروه نمایشی سولاره زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور از ۲۴ دی آغاز و نمایش، مردی از جنس بلور در ۲۲ بهمن توسط مؤسسه فرهنگی هنری صبا  به نمایش درمی‌آید و کنسرت محلی، از گروه هنری تیکا، مؤسسه هنری آلاء  در ۲۸ دی و کنسرت محلی، از مؤسسه هنری موسیقی آریای نور، در پنجم بهمن، در شهرستان نور به اجرا در خواهد آمد.

 

 

فلاح با اشاره به برنامه های صدا و سیمای مرکز مازندران با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در این برنامه، ده شب در دهه فجر برای ده شهر، برنامه ریزی شد که با توجه به اهمیت فرهنگی و هنری و جایگاه شهرستان نور این برنامه یک شب به شهرستان نور اختصاص  دارد که توانمندی‌های هنری، اجتماعی، علمی به محوریت اقتصاد مقاومتی در شهرستان نور از صدا و سیمای مرکز مازندران بر روی آنتن می‌رود.

زمان انتشار: ۲۳ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو