زمان انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ -

عربستان و امارات! از چه می‌ ترسید؟

روزنامه الوطن قطر در گزارشی به بررسی جدال عربستان و امارات با قطری ها برای میزبانی در تقابل های آسیایی پرداخته است.

سرای نور؛در حالی که رقابت های پلی آف لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا کمتر از ۲۰ روز دیگر آغاز می شود، هنوز کشمکش ها بین کشورهای عربستان و امارات با قطری ها بر سر میزبانی از تیم های رقیب و یا بازی در کشور ثالث ادامه دارد.

 

در همین راستا روزنامه الوطن چاپ قطر، در گزارشی به این موضوع پرداخته که به شرح ذیل است:

 

«فریاد..تهدید..وعده، این کلمات بیان کننده وضعیت فدراسیون های عربستان و امارات است که می خواهند تیم هایشان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در قطر به میدان نروند و تهدید کرده اند در صورتی که AFC با این درخواست غیرمعمول آنها موافقت نکند، از حضور در این تورنمنت انصراف می دهند.

 

آنها می خواهند به جای دوحه، در زمین بی طرف با تیم های ما روبرو شوند و در سمت مقابل تیم های قطری را به حضور در کشورهای عربستان و امارات و بازی در مقابل تماشاگران آنها مجبور کنند.

 

ما نمی دانیم آنها دقیقا از چه چیزی برای بازی مقابل تیم های ما در رقابت های آسیایی ترسیده اند. آنها همیشه می گویند که قطر یک کشور کوچک است، پس شما که این حرف را می زنید چرا از مواجهه با تیم های قطری و بازی در خانه آنها می ترسید؟ ضمن اینکه عربستانی ها و اماراتی ها کماکان به التقاط سیاست و ورزش ادامه می دهند و دنبال هر چیزی می گردند تا بین مردم تفرقه بیاندازند و آتش به وجود آمده را شعله ور کنند.

 

 

طبیعتا هیچ مقام مسئولی نه در AFC و نه در فیفا به آنها پاسخ نخواهد داد تا زمانی که آنها به خاطر این رفتارهایشان باعث خنده کل دنیا شوند.

 

ما مشتاقانه منتظر اجرای وعده شما و خروج از رقابت های آسیایی هستیم. همچنین ما نمی خواهیم مسئولان شما را ببینیم که با تصمیماتشان باعث تفرقه میان مردم می شوند ولی مردم شما همیشه جایگاه بالایی دارند. مردم حاشیه خلیج فارس همواره متحد خواهند ماند. ما برادر و دوست داشتنی می مانیم اما شما به زباله دان تاریخ می پیوندید.

 

ما در انتظار انصراف شما از لیگ قهرمانان و هرگونه رقابت دیگری که توانایی تحمل آن را ندارید هستیم. ما تیم هایی را خواهیم یافت که حتی از شما بهتر و قوی تر باشند. بسیاری از ما با تیم های قدرتمند و قابل احترام از کشورهای مختلف در این تورنمنت شرکت می کنیم که معنا و هدف ورزش را می دانند. ما از عمان، اردن، کویت و سایر کشورهایی که سطح ورزش را می دانند استفاده می کنیم. آنچه در ورزش مهم است، دیدارها و نزدیکی است، نه جدا کردن مردم از یکدیگر!

 

همچنین ما مسئولانی را پیدا می کنیم که بدانند چگونه تصمیم بگیرند و مانند گربه ای بی اختیار توسط صاحبانشان کشیده نشوند. ما افرادی را خواهیم یافت که لیاقت احترام را داشته باشند.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو