زمان انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ -

فلاح: هزار تومان کمک به فجر امروز، به از یک میلیارد فردا!

مدیرعامل فجر شهید سپاسی شیراز می‌گوید هزار تومان کمک نهادها و دستگاه‌ها در شرایط امروز به فجرسپاسی بهتر از یک میلیارد تومان کمک در روزهای آخر لیگ یک خواهد بود.

سرای نور؛اظهار داشت: الحمدالله بازی خوبی از سوی بازیکنان ما در ورزشگاه دستغیب به نمایش درآمد که حدود ۴هزار تماشاگر جوان شیرازی را در این ورزشگاه خوشحال کرد که امیدواریم بتوانیم با ادامه همین روند یکی از تیم‌های راه‌یافته به لیگ‌برتر سال آینده باشیم.

وی افزود: بیش از سه امتیاز، خوشحالی هواداران شیرازی به ما چسبید که با شور و شوقی وصف‌نشدنی در ورزشگاه دستغیبی که با کمک جناب آقای بهاروند رئیس محترم سازمان لیگ مهیای بازی‌های ما شد، حاضر شدند و در زمین یک دست این ورزشگاه تماشاگر یک بازی روان از سوی فجر سپاسی بودند.

مدیرعامل فجر سپاسی با تمجید از بازیکنانش تاکید کرد: من واقعا باید به غیرت این بازیکنانم تبریک بگویم که با همدلی و یکپارچگی در کنار هم بوده و هستیم. ما روزهای سیری و گرسنگی زیادی را در کنار هم بوده‌ایم و در هر شرایطی توانسته‌ایم غیرت و شرف تیم بزرگ شهید سپاسی را نشان دهیم.

فلاح مشکل کنونی تیمش را مشکلات مالی دانست و گفت: من ابتدا از هیات‌مدیره و مسئولان باشگاه و مسئولان ورزش فارس کمال تشکر و قدردانی را دارم و اعلام می‌کنم هر کس و هر جایی که می‌خواهد به فجر سپاسی کمک کند، امروز وقتش است و فردا دیر خواهد بود. من به نمایندگان مجلس و مسئولین استان فارس هم عرض می‌کنم که ما امروز به کمک احتیاج داریم و لطفا فردا که شد برای کمک جلو نیایند که فایده‌ای ندارد.

وی ادامه داد: مسئولان استانی خودشان ضرب و تقسیم کنند و ببیند که همین دیروز تیم فجرسپاسی چند دقیقه از وقت جوانان شیرازی را پر کرد. مگر ما نمی‌گویم بهترین راه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی اهمیت به ورزش و ورزشگاه‌هاست، پس الان که فجر توانسته همچون سال‌های گذشته طیف جوان استان فارس را همراه کند، نگذاریم که دست تنها باقی بماند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو