زمان انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ -

کریس رونالدو می خواهد از رئال مادرید برود

نشریه آ.اس بار دیگر از تمایل کریستیانو رونالدو، فوق ستاره رئال مادرید به ترک این تیم خبر داد.

سرای  نور؛شرایط رئال بسیار نامطلوب پیش می‌رود و شاگردان زیدان با ۱۹ امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول، در رده چهارم قرار گرفتند. حالا رونالدو که احساس می‌کند به او در مورد تمدید قرارداد بدقولی شده، بار دیگر به دنبال بازگشت به یونایتد است. ستاره پرتغالی بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ در یونایتد توپ زد و موفقیت های زیادی با این تیم کسب کرد و حالا دوباره به فکر بازگشت به این تیم است. در حقیقت او شیاطین سرخ را بهترین مسیر برای ادامه فوتبالش می‌داند.

پس از پیروزی در کاردیف که با دو گل رونالدو همراه بود، پرز به کریستیانو وعده داده بود که قراردادش را تمدید کرده و حقوقش را بهبود ببخشد. با این حال هنوز خبری از تمدید قرارداد نیست و این در حالیست که رونالدو چندین بار برای تمدید با پرز تماس گرفته است. او پس از بردن توپ طلا گفته بود:” اگر امکانش باشد می‌خواهم در مادرید بمانم”. پیشتر نیز از تمایلش برای بازنشستگی در رئال صحبت کرده بود ولی این موضوع را منوط به باشگاه خوانده بود و در حقیقت، پیام این مصاحبه، تمایل او به تمدید قرارداد بود.

با وجود اینکه رونالدو بهترین گلزن تاریخ رئال است، ولی همواره مذاکرات برای تمدید قرارداد او دچار مشکل شده است. او در حال حاضر در رده پنجم پردرآمدترین بازیکنان جهان است و رقبای اصلی اش یعنی نیمار و مسی ، بالاتر از او قرار دارند. مسی با احتساب مالیات، ۵۰ میلیون یورو درآمد سالیانه دارد و نیمار ۳۶ میلیون یورو از پاری سن ژرمن دریافت می‌کند و این در حالیست که حقوق رونالدو، ۲۱ میلیون یورو است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو